چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 38 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

دانشگاه آزاد اسلامی لارستان نخستین دانشجوی دکتری را فارغ التحصیل کرد

نخستین دانشجوی فارغ‌التحصیل مقطع دکتری رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از پایان نامه خود دفاع کرد. «احمد احمدلو اولین دانشجوی دکتری رشته تربیت بدنی گرایش فیزیولوژی این…

نخستین دانشجوی فارغ‌التحصیل مقطع دکتری رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از پایان نامه خود دفاع کرد. «احمد احمدلو اولین دانشجوی دکتری رشته تربیت بدنی گرایش فیزیولوژی این واحد با درجه عالی از پایان نامه خود با عنوان (اثرات کاهش‌دهنده التهاب تمرینات ورزشی مختلف و مکمل‌های آنتی اکسیدانی در بافت قلب موشه‌های مبتلا به افزایش استرس اکسیداتیو ناشی از کادمیوم) دفاع کرد.»

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در حاشیه جلسه دفاع  با بیان اینکه احمدلو اولین فارغ التحصیل رشته دکتری این واحد دانشگاهی است، افزود: بیش از۳۸۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه در یک سال گذشته در مقطع کارشناسی ارشد از پایان نامه‌های خود دفاع کردند. سیروس فارسی با توجه به خرید ۱۰۰۰جلد کتاب در یک سال گذشته، گفت: توجه ما به سطح کیفی و مطالعات پژوهشی استادان و دانشجویان است و در این مدت با نیاز سنجی‌های صورت گرفته، کتب مورد نیاز آنان خریداری شده و اکنون بیش از ۵۶ هزار جلد کتاب در کتابخانه مرکزی دانشگاه موجود است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از آنا معاون پژوهشی واحد لارستان راه‌اندازی سایت مامایی و پرستاری را از جمله کارهای انجام شده در شش ماه گذشته دانست و خاطرنشان کرد: با تلاش حوزه پژوهشی، آزمایشگاه‌های پیراپزشکی تجهیز شده است و اکنون این واحد با داشتن ۱۰ آزمایشگاه مجهز در رشته‌های مختلف آمادگی آن را دارد تا محلی برای آموزش مدیران، دانش آموزان و مهندسین شهرستان و استان باشد. وی راه‌اندازی و افتتاح ساختمان جدید مرکز رشد و توجه به زیر ساخت‌های دانش‌بنیان، برگزاری نمایشگاه کتاب، طراحی نرم افزار (برنامه نویسی) برای امور پایان نامه‌ها از طریق لینک به نرم افزار سیدا۴ سازمان مرکزی، از سوی حسن امامی مدیر پژوهشی واحد، فعال کردن انجمن های علمی در راستای ارتباط با صنعت و جذب دانشجویان نخبه را از جمله فعالیت های دیگر این حوزه معرفی کرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین