شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12
بمناسبت روز جهانی کودک و در دیدار فرماندار و کودکان صورت گرفت:

کودک لاری فرماندار نمادین لارستان شد

در دیدار فرماندار ویژه لارستان و با کودکان یکی از پیش دبستانی های لار، یکی از کودکان ، پشت میز فرماندار نشسته  و لحظاتی بصورت نمادین فرماندار لارستان شد. بمناسبت…

در دیدار فرماندار ویژه لارستان و با کودکان یکی از پیش دبستانی های لار، یکی از کودکان ، پشت میز فرماندار نشسته  و لحظاتی بصورت نمادین فرماندار لارستان شد.

بمناسبت روز جهانی کودک، تعدادی از کودکان لاری با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت روز جهانی کودک جمعی از کودکان پیش دبستانی آموزشگاه  سما لارستان با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار نمودند. در این مراسم که مسعود راسخی و علی اصغر علی پور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری و روسای آموزش و پرورش،فرهنگ و ارشاد اسلامی ، بهزیستی و تعدادی از کارشناسان فرمانداری نیز حضور داشتند؛ ابتدا خانم نکیسا یکی از مربیان این آموزشگاه درخصوص برنامه ها و کلاسهای این کودکان سخنانی را ایراد کرد.

سپس فرماندار ویژه لارستان نیز ضمن  تبریک روز جهانی کودک در سخنانی خطاب به کودکان گفت: از همین دوران کودکی درس بخوانید و تلاش و کوشش کنید تا در آینده برای شهر و دیار و کشور عزیز ایران افتخار آفرینی کنید، چرا که شماها روزی فرماندار، نماینده، پزشک، مهندس، معلم وغیره خواهید شد. حسنی ادامه داد: شما عزیزان همیشه به بزرگترهای خود بخصوص پدر و مادر و مربیان و معلمان خود احترام بگذارید و به حرف آنها گوش فرا دهید.

سپس هریک از این کودکان خواسته های خود را با زبان شیرین کودکانه بیان کردند و تعدادی نیز به قرائت قرآن کریم و دعای سلامتی آقا امام زمان(عج) پرداختند.

 

همچنین در ادامه این دیدار صمیمانه یکی از کودکان ، پشت میز فرماندار نشست و لحظاتی بصورت نمادین فرماندار لارستان شد و اهداف و برنامه های خود را که اگر روزی فرماندار این شهرستان شد را با زبان کودکانه بیان کرد.

در پایان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان نیز با اهدا هدایایی از کودکان  تجلیل کرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین