جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اعزام کشتی گیران لارستانی به پیکارهای کشوری

  رییس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: یک مربی و دو کشتی گیر از لارستان در ترکیب تیم استان فارس به رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور اعزام…

 

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: یک مربی و دو کشتی گیر از لارستان در ترکیب تیم استان فارس به رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور اعزام شدند.

به گزارش ميلاد لارستان، محمدحسن طیبی با بیان این مطلب اظهار داشت: هیات کشتی استان فارس اسامی اعضای تیم کشتی آزاد جوانان این استان را جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به فدراسیون کشتی ایران معرفی کرده است که نام داود عسکرپور به عنوان مربی و محمدرضا عسکرپور و امیرحسین فتوحی نيز به عنوان کشتی گیر در میان آنها دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: داود عسکرپور مربی رسمی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و کارشناس ارشد مدیریت در ورزش است که سابقه حضور شش ساله در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و مدال طلای آسیا را در کارنامه افتخارات خود دارد و در چندین مسابقات مختلف قهرمانی کشور به عنوان مربی و سرپرست تیم کشتی آزاد استان فارس حضور داشته است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان افزود: همچنین محمدرضا عسکرپور يكي از كشتي گيران آينده دار استان فارس است كه چندین مدال رنگارنگ از پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی استان و کشور را دارد و در اردوهای مختلف تیم ملی کشتی آزاد و ساحلی حضور داشته و امیرحسین فتوحی نیز عنوان دار کشتی فارس و نفر پنجم کشتی ساحلی کشور است.

طیبی با بیان اینکه محمدرضا عسکرپور و امیرحسین فتوحی به ترتیب در اوزان ۷۰ و ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف رقبای خود می روند، تصریح کرد: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور روزهای ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری در استان اردبیل برگزار می شود.

وی در جلسه ای که علی اکبر عسکرپور؛ رییس هیات کشتی لارستان نيز حضور داشت براي داود عسكرپور در امر مربيگري تيم كشتي آزاد جوانان استان فارس آرزوي موفقيت كرد و از محمدرضا عسكرپور و اميرحسين فتوحي خواست تا با كسب مدال در اين مسابقات و راه یابی به اردوي تیم ملی، بار ديگر براي جامعه ورزش استان فارس و لارستان افتخارآفريني كنند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین