جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نقشه بعدي آمريكا

داستان ترامپ و جريان برجام و چانه‌زني‌هاي اين كاسب بين‌المللي كه حتي خودش هم بدش نمي‌آيد كه او را ديوانه بخوانند مسأله‌اي است كه چندين سال مسئولين و مردم ما…

داستان ترامپ و جريان برجام و چانه‌زني‌هاي اين كاسب بين‌المللي كه حتي خودش هم بدش نمي‌آيد كه او را ديوانه بخوانند مسأله‌اي است كه چندين سال مسئولين و مردم ما را مشغول كرده است.

از صحبت‌هاي خوش‌بينانه برخي مسئولين طراز اول بگيريد تا پيام‌هاي آخرين آنها كه آمريكا و رئيس جمهور آن را مورد نقد و انتقاد قرار داده‌اند و اين نقشه آخري رئيس جمهور آمريكا كه تصميم را به كنگره سپرده  و كنگره  هم به احتمال قوي طوري  كار مي‌كند كه تحريم‌ها را در همه ابعاد افزايش دهد و به اصطلاح خودش دست ايران اسلامي را در همه زمينه‌ها ببندد اما خروج  از برجام را به تأخير مي‌اندازد و با تبليغات و بوق كرنا هم مي‌گويد  كه ما از برجام خارج نشده‌ايم تا ببينيم چند ماه ديگر چه مي‌شود؟

اروپا در گسترش تحريم‌ها حتي تحريم‌هاي موشكي با آمريكا هم‌نوا هستند آنها در اصل قضيه برجام ناهماهنگي را نشان داده‌اند كه قطعاً آمريكا مي‌داند اين شتر را چگونه بخواباند.

بياييم به فكر خودمان باشيم با برنامه‌ريزي در اقتصاد مقاومتي ، توسعه تكنولوژي‌هاي مدرن، رفع نيازهاي دروني، جلوگيري از مفاسد اقتصادي و اجتماعي و جلوگيري از حقوق‌هاي نجومي و رانت و … كاري كنيم كه دشمن تصور نياز به آنان را در مخيله خودش نياورد.

طوري عمل كنيم كه دشمنان منطقه‌اي و غربي را مأيوس نموده و عزت و بزرگواري  و كرامت را براي ايران اسلامي  به ارمغان آوريم و بدانيم كه انتخاب مسيري غير از اين براي ما و ملت  ما سودمند  نخواهد بود.

اين فكر را از ذهن خود بيرون كنيم كه از ميان رئيس جمهوري‌هاي ايالت  متحده اين يكي ديوانه است و…

 

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین