جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

ارسال نخستین محموله کمکهای مردم لارستان به زلزله زدگان کرمانشاه

رییس جمعیت هلال احمر لارستان از ارسال نخستین محموله کمک های مردم لارستان به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد. حمیدرضا رشیدی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با…

رییس جمعیت هلال احمر لارستان از ارسال نخستین محموله کمک های مردم لارستان به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

حمیدرضا رشیدی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با عرض تسلیت به مناسبت حادثه زلزله برای هموطنان در استان کرمانشاه، اظهار داشت: مردم لارستان از همان روز نخست به اشکال مختلف با هموطنان خود ابراز همدردی کردند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر صندوق های تعبیه شده در مساجد جهت جمع آوری کمک های نقدی، ۲ پایگاه ثابت نیز در شهر لار اقدام به جمع آوری اقلام می کنند، افزود: یک پایگاه در شهرقدیم میدان مدرس و یک پایگاه در شهرجدید روبروی ساختمان هلال احمر مستقر شده است.

رییس جمعیت هلال احمر لارستان از ارسال نخستین محموله کمک های مردم این شهرستان شامل پتو، آب معدنی، کنسرو و غیره به ارزش ۲۲ میلیون تومان خبر داد و افزود: جمع آوری اقلام مورد نیاز و کمک های نقدی تا ۴ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

این مسوول با تاکید بر اینکه کالاها می بایست نو و تاریخ دار باشد، ادامه داد: اقلام مورد نیاز اعلام شده، شامل پتو، کنسرو، لوازم بهداشتی، آب معدنی، البسه و غیره است، خاطر نشان کرد: محموله دوم نیز در حال آماده سازی است و صبح فردا (پنجشنبه) ارسال می شود.

وی با تقدیر از حس نوع دوستی مردم لارستان، اضافه کرد: در صورتی که کمک ها بصورت نقدی باشد، نیازی به پرداخت سرویس ایاب و ذهاب برای انتقال اجناس نخواهد بود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین