جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تیم شهید چمران لارستان چشم به لغزش تاسیسات دریایی دارد

تیم شهید چمران لارستان در هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با نیم نگاهی به بازی تاسیسات دریایی تهران و به امید لغزش این تیم برای باز پس‌گیری صدر…

تیم شهید چمران لارستان در هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با نیم نگاهی به بازی تاسیسات دریایی تهران و به امید لغزش این تیم برای باز پس‌گیری صدر جدول به مصاف نماینده اصفهان می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان  هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۱۷ آذر ماه با سه دیدار در شهرهای سنندج، گچساران و اصفهان برگزار می‌شود.

در بازی نخست این هفته تیم هیئت هندبال کردستان که تا پایان هفته ششم با کسب ۲ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد در شهر سنندج میزبان تیم بهمن بهبهان است که تا اینجای مسابقات موفق به کسب برد نشده است.

در دیگر بازی هفته هفتم، تاسیسات دریایی تهران در یک بازی خارج از خانه به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود. تیم گچسارانی فرصت دارد تا با کسب پیروزی در این بازی، شکست هفته گذشته مقابل شهید چمران لارستان را به فراموشی بسپارد و همچنان در زمره تیم‌های مدعی قهرمانی باقی بماند.

تیم تاسیسات دریایی تهران تا پایان هفته ششم با ۱۰ و نفت و گاز گچساران با ۸ امتیاز به ترتیب در جایگاه نخست و سوم جدول قرار دارند.

 در بازی پایانی این هفته، تیم هیئت هندبال اصفهان که در هفته گذشته موفق به کسب نخستین برد خود در این رقابت‌ها شده است، میزبان تیم مدافع عنوان قهرمانی یعنی شهید چمران لارستان است.

تا پایان هفته ششم، تیم اصفهانی با یک برد، ۴ باخت، ۱۰۵ گل زده، ۱۴۲ گل خورده و در مجموع ۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد.همچنین تیم شهید چمران لارستان با انجام ۵ بازی، ۴ برد، یک باخت، ۱۳۸ گل زده، ۹۱ گل خورده و در مجموع ۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

تیم لارستانی با برد در این بازی این فرصت را دارد تا در صورت شکست و لغزش تاسیسات دریایی تهران در مقابل تیم رده سومی نفت و گاز گچساران، خود را دوباره به صدر جدول برساند. تیم شهرداری شاهین شهر اصفهان نیز در این هفته استراحت دارد.

 سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور ۷ تیم به صورت دوره‌ای در حال برگزاری است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین