شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

وحدت جنوب ایران مرهون تلاش های خاندان آیت اللهی است

معاون سیاسی استانداری فارس با ابراز خرسندی از وجود وحدت در جنوب ایران اسلامی در بین اقوام و مذاهب مختلف، گفت: آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) و فرزندان ایشان با درایت…

معاون سیاسی استانداری فارس با ابراز خرسندی از وجود وحدت در جنوب ایران اسلامی در بین اقوام و مذاهب مختلف، گفت: آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) و فرزندان ایشان با درایت و بدون تعصب بین مردم شیعه و سنی در جنوب ایران اتحاد و برادری ایجاد کردند.

به گزارش میلاد لارستان هادی پژوهش در گردهمایی علما و اقشار مختلف مردم تسنن و تشیع جنوب استان فارس که به میزبانی حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد با ابراز خرسندی از وحدت حاکم بر این منطقه به ویژه در شهرستان لارستان اظهار داشت: با وجود توطئه های شوم دشمنان در ایجاد تفرقه بین مسلمان، به لطف الهی در جای جای ایران اسلامی وحدت و برادری حاکم است.

وی قرآن کریم پیامبر(ص) و معاد را اصول و اشتراک مسلمانان برشمرد و افزود: همه ما باید مراقب جوانان بوده و از انحرافات آنان جلوگیری کنیم و مراقب شیهه اقکنی دشمنان در زمینه های اخلاقی دینی و سیاسی باشیم.

معاون سیاسی استانداری فارس با ابراز تأسف از بروز اختلافات در بلاد اسلامی و برادرکشی با اشاره سازمان های جاسوسی غربی به نام مذهب و دین، تصریح کرد: هیج جای قرآن و سیره نبوی برادرکشی، تجاوز و بردگی و غیره وجود ندارد.

این مسوول با ابراز تاسف از خرید میلیاردی سلاح و مهمات برخی کشورهای مسلمان از آمریکا، بر آگاه سازی جوانان تأکید کرد و افزود: شیعه و سنی باید بداند صهیونیسم بین الملل به دنبال منافع خود است.

معاون سیاسی استانداری فارس با ابراز خرسندی از وجود وحدت در جنوب ایران اسلامی در بین اقوام و مذاهب مختلف، ادامه داد: آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) و فرزندان ایشان با درایت و بدون تعصب بین مردم شیعه و سنی در جنوب ایران اتحاد و برادری ایجاد کردند.

پژوهش با درخواست از علمای شیعه و سنی به ویژه خاندان آیت اللهی برای ترویج حفظ وحدت، تصریح کرد: باید مراقب خدعه های دشمنان بوده و به دنبال امت واحده اسلامی باشیم.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین