چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری کارگاه “ارتقاء مهارت های اجتماعی جوانان”

کارگاه “ارتقاء مهارت های اجتماعی جوانان” در مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان در آستانه هفته…

کارگاه “ارتقاء مهارت های اجتماعی جوانان” در مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان در آستانه هفته پژوهش  کارگاه ” ارتقاء مهارت های اجتماعی جوانان ” با حضورصفا فرجام سرپرست مرکز وکاظم  عسکری زاده مدیرگروه واحد سلامت روانی-اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی با هدف آشنایی جمعی ازکارکنان و دانشجویان با ابعاد روابط اجتماعی مؤثر در جوانان در محل کتابخانه زنده یاد هاشمی زاده برگزار شد.

در این کارگاه عسکری زاده چالش های پیش روی ارتباط سالم در جوانان،مزایای ارتباط سالم ،مهارت آموزی در خصوص پیشگیری از رفتار مخاطره آمیز ،مباحث توانمند سازی جوانان در روابط بین فردی مؤثر وارتباط اجتماعی مناسب که منجر به محیط امن خانواده می گردد را تشریح کرد.

عسکری زاده عنوان کرد:بر مبنای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بند دو سیاستهای جمعیتی و بند چهار سیاست های کلی خانواده ،اداره سلامت جوانان موظف است تا ازدواج سالم و آسان را که مبنای آن روابط اجتماعی سالم وبر اساس فرهنگ اسلامی ایرانی است ،ترویج نماید که این خود به برقراری ارتباط سالم و مؤثر قبل و بعد ازدواج نیاز دارد.

ایشان در بخشی از سخنان خوداظهار داشت:روابط اجتماعی مناسب و به هنجار جوامع را به سمت رفتار جامعه پسند متناسب با ارزشها سوق می دهد و بر هفت اصل ارتباط مؤثر از دیدگاه مورفی اعم از تواضع ،تمرکز،صحت،ملاحظه،اختصار،کامل بودن و شفافیت تأکید کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین