پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در لارستان تکمیل شود

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان خواستار اتمام طرح‌های نیمه تمام فضاهای آموزشی، سالن‌های چندمنظوره و ورزشی این شهرستان شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان خواستار اتمام طرح‌های نیمه تمام فضاهای آموزشی، سالن‌های چندمنظوره و ورزشی این شهرستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در دیدار با سرفراز موصلی مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس با بیان اینکه خیرین لارستانی همیشه پای کار بوده و در ساخت بناهای عام‌المنفعه مشارکت جدی داشته‌اند، اظهار داشت: این اقدامات خیرین دولت را وادار به فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همانطور که وزارت بهداشت در ساخت فضاهای درمانی خود یک مشارکت خوبی بین خیرین و دولت منعقد کرده است و همزمان خیر و دولت پروژه ها را شروع و در یک زمان کوتاه به اتمام می‌رسانند، افزود: نوسازی مدارس هم بایستی نسبت به کاری که خیرین انجام داده اند، مشارکت جدی داشته باشد و در ساخت و اتمام فضاهای آموزشی در کل شهرستان اقدام عاجل کند.

معاون استاندار فارس با تاکید براینکه لارستان وسیع‌ترین شهرستان استان فارس است که دارای ۶ بخش و ۸ شهر است، تصریح کرد: با توجه به گستردگی و جمعیت بالای دانش‌آموزان مدارس لارستان، از مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس خواست که به این منطقه توجه ویژه داشته باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس نیز در سخنانی قول مساعد داد تا تمامی موارد را پیگیری و اجرایی کند.

به گزارش فارس، در حال حاضر ۳۴ پروژه آموزشی در حوزه تحت پوشش مدیریت آموزش و پرورش لارستان با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین و دولت با هزینه‌ای افزون‌بر ۵۰۰ میلیارد ریال درحال ساخت است که در اغلب آنها سهم خیرین به اتمام رسیده و برای بهره‌برداری نیاز به انجام تعهد سهم دولت است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین