شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
رییس شورای اسلامی شهر لار:

در بودجه سال آینده، نگاه ویژه ای به مباحث ورزشی لار خواهیم داشت

رئیس شورای شهر لار گفت : در بودجه سال آینده، نگاه ویژه ای به مباحث فرهنگی و ورزشی لار خواهیم داشت اعضای هیئت فوتبال لارستان با رییس شورای اسلامی شهر…

رئیس شورای شهر لار گفت : در بودجه سال آینده، نگاه ویژه ای به مباحث فرهنگی و ورزشی لار خواهیم داشت اعضای هیئت فوتبال لارستان با رییس شورای اسلامی شهر لار و شهردار این شهر دیدار کردند. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی شهرداری لار؛ در این دیدار عبدالله محبی، رییس شورای اسلامی شهر لار از افتخارات گذشته فوتبال لارستان یاد کرد و افزود: در گذشته علیرغم امکانات کم ورزشی در سطح شهرستان، تیم های فوتبال لارستان همیشه قدرتمند در میادین حاضر می شدند و افتخارات زیادی کسب می کردند. محبی بر تقدیر از پیشکسوتان و گذشتگان فوتبال لارستان تاکید کرد و افزود: این کار علاوه بر احترام به پیشکسوتان، موجب شناساندن نسل گذشته ورزش لارستان به جوانان امروز خواهد شد. وی  یک نوید هم به ورزشکاران داده گفت: در بودجه سال آینده، نگاه ویژه ای به مباحث فرهنگی و ورزشی خواهیم داشت.

محمدرضا قنبرنژاد، شهردار لار هم در این دیدار ضمن بیان خاطرات گذشته فوتبال و بازی در زمین های خاکی، تصریح کرد: در همه کارها به ویژه در ورزش، از مسائل حاشیه ای دوری کنیم.

سپس حسین طارمی زاده سرپرست هیئت فوتبال لارستان نیز ضمن تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لار، گفت: نگاه امروز شهردار و رییس شورا به مباحث ورزشی، موجب دلگرمی بیشتر این اعضاء شد. این دیدار با بررسی مسائل و مشکلات و ارائه نقطه نظرات ادامه یافت و در پایان اعضای هیئت فوتبال لارستان با اهدا تندیس به شهردار لار از همکاری های شهرداری و شورا تقدیر و تشکر کردند.

خبرنگار : سید کامران علوی

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین