شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کشف 5 تُن مواد مخدر در شیراز، لارستان و اقلید در 3 روز گذشته

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یگان‌های انتظامی شهرستان‌های شیراز، لارستان و اقلید موفق شدند پنج تن مواد کشف و ۱۲ قاچاقچی را نیز دستگیر کنند. به گزارش میلاد لارستان سردار…

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یگان‌های انتظامی شهرستان‌های شیراز، لارستان و اقلید موفق شدند پنج تن مواد کشف و ۱۲ قاچاقچی را نیز دستگیر کنند.

به گزارش میلاد لارستان سردار احمدعلی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه کشفیات مواد مخدر در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴ عملیات مسلحانه پلیس مواد مخدر با قاچاقچیان انجام شده که ۵۰۰ کیلوگرم تریاک و هروئین کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در ۹ ماه گذشته ۲۹ تن مواد در استان فارس کشف شده است.

وی با اشاره به طرح ضربتی که در سه روز گذشته انجام شده است افزود: یگان‌های انتظامی شهرستان‌های شیراز، لارستان و اقلید موفق شدند پنج تن مواد کشف و ۱۲ قاچاقچی را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته هیچ منطقه‌ای از نگاه حمایتی ما پنهان نیست و با اقداماتی که انجام خواهد شد، تلاش می‌شود تا این فضاها در شرایط مناسب اجتماعی به امورات خود بپردازند.

گودرزی عنوان کرد: ارتقاء کیفی احساس امنیت بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم از اولویت‌های پلیس است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین