سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24
استاندار فارس در گفت‌وگو با میلاد لارستان مطرح کرد

اجرای طرح‌های گازرسانی بااعتباری بالغ‌بر 600 میلیارد تومان در لارستان

استاندار فارس بابیان اینکه تأکید بنده به مسئولان آن است که به شهرستان لارستان توجه بیشتری شود، گفت:  در حال حاضر بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در بحث گازرسانی پروژه…

استاندار فارس بابیان اینکه تأکید بنده به مسئولان آن است که به شهرستان لارستان توجه بیشتری شود، گفت:  در حال حاضر بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در بحث گازرسانی پروژه در حال اجراست.

اسماعیل تبادار  در پایان سفر ۲ روزه خود به لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با ابراز خرسندی از سفر به لارستان، اظهار داشت: در این ۲  روز بازدیدهای متعددی از پروژه‌ها صورت گرفت و تصمیماتی را در راستای بحث‌ها و مشکلات مختلف اتخاذ شد.

وی بابیان اینکه همت والای مردم لارستان ستودنی است، افزود: مردم شهرستان لارستان در امر نوع‌دوستی و امور عام‌المنفعه سرآمد استان فارس و کشور هستند.

استاندار فارس با تقدیر از مردم لارستان برای تلاش در جهت آبادانی دیار خود، تصریح کرد: بنده را با دیدن این همت و ازخودگذشتگی بیش از گذشته دارای انگیزه کرد  تا نگاه جدیدتری به این شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اعتباراتی که برای هر شهرستان در نظر گرفته‌شده است، به‌طورقطع تعریف‌شده است، ادامه داد: تأکید بنده به مسئولان آن است که به شهرستان لارستان توجه بیشتری شود کما اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در بحث گازرسانی پروژه در حال اجراست.

این مسئول بابیان اینکه پروژه‌های مناسبی درزمینه راه‌ها در لارستان در حال اجراست، ادامه اد: امیدواریم که اهتمام خیرین و تلاش مضاعف دستگاه‌های اجرایی، مدد و همکاری منابع مالی موجود در لارستان بزرگ، شاهد رونق بیش‌ازپیش باشیم.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اجرای طرح‌های گازرسانی بااعتباری بالغ‌بر 600 میلیارد تومان در لارستان”

  1. محسن لار گفت:

    ممنون جناب استاندارمحترم خداقوت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین