یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

پژوهشگران لارستانی در جمع پژوهشگران برتر فارس

با اعلام نتیجه نهایی، برگزیدگان پژوهشی کشوری، استانی و کتابخانه ای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس معرفی شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

با اعلام نتیجه نهایی، برگزیدگان پژوهشی کشوری، استانی و کتابخانه ای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس معرفی شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس این گزارش مجموع آثار رسیده در این دوره ۴۶۱ اثر بوده که شامل ۲۴۹ اثر بزرگسال و ۲۱۲ اثر از اعضای کودک و نوجوان است.

این آثار در ۴ بخش پایان نامه و طرح پژوهشی، مقاله پژوهشی، اقدام پژوهی و پژوهش اعضا داوری شد.

بر این اساس در بخش پژوهش اعضا، مرکز لارستان با عنوان «بررسی مصرف و کنترل آب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز لارستان» به عنوان پژوهش برگزیده از استان فارس معرفی شده است؛ همچنین ۴ پژوهش با عناوین «دنیای چسب»، «اسرار یک قطره»، «استفاده مجدد از پاستل های روغنی ریز شده مرکز لارستان» و «تأثیر اسیدها بر استخوان» به ترتیب از مراکز فرهنگی هنری ۱ شیراز، کتابخانه سیار شیراز(۵ شیراز) ، لارستان و ۴ شیراز در بخش تقدیرشده قرار گرفت.

این در حالیست که در بخش مربیان، پژوهش سحر نعیمی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ شیراز با عنوان «بررسی هنر محیطی با تاکید بر عناصر چهارگانه باستان(آب، باد، خاک، آتش)» در بخش طرح ها و پایان نامه ها تقدیر شد.

گفتنی است؛ اداره کل کانون فارس همچنین از ۱۰۶ مربی و عضو پژوهشگر در قالب ۱۷ گروه استانی و ۲۲ گروه کتابخانه ای در بخش اعضا و ۱۱ گروه در قالب طرح پژوهشی، مقاله و پایان نامه (مربیان) و ۶ گروه مربیان در بخش اقدام پژوهی نیز تقدیر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین