جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری مسابقات هندبال دانش‌آموزی در لارستان+آموزشگاههای برتر

مسوول تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش لارستان از برگزاری مسابقات هندبال دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد. امیر رهگذر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: مسابقات هندبال دانش‌آموزی مدارس لارستان…

مسوول تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش لارستان از برگزاری مسابقات هندبال دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

امیر رهگذر در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: مسابقات هندبال دانش‌آموزی مدارس لارستان در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم برگزار شده است.

وی بابیان اینکه در دور نخست این بازی‌ها ۵۶ مدرسه دخترانه و پسرانه شرکت داشته‌اند، افزود: درمجموع این رقابت‌ها ۸۰۰ دانش‌آموز، ۱۱۲ مربی و سرپرست، ۲۲ عوامل اجرایی و داور مشارکت داشته‌اند.

مسوول تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش لارستان تصریح کرد: این مسابقات در سالن‌های پیام زینب(س) و آزادی شهر لار برگزار شد.

وی درباره تیم‌های برتر این مسابقات، گفت: در مقطع متوسطه اول دانش آموزان دختر به ترتیب آموزشگاه‌های نمونه دولتی امام موسی کاظم(ع)، نبوت لطیفی و شاهد مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و آموزشگاه عدالت به‌عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه در مقطع ابتدایی دانش‌آموزان دختر به ترتیب آموزشگاه‌های غیرانتفاعی سما، صدیقه کبری(س) و فاطمیه(س) لطیفی اول تا سوم و تیم آموزشگاه شادروان رجایی به‌عنوان تیم اخلاق معرفی شدند، افزود:‌ در مقطع متوسطه دوم دانش‌آموزان دختر، هنرستان فاطمه‌الزهرا(س)، پیام زینب(س) و فاطمیه(س) جایگاه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند و کاپ اخلاق به آموزشگاه سمیه لطیفی رسید.

رهگذر بابیان اینکه در مقطع متوسطه اول دانش‌آموزان پسر آموزشگاه‌های فارابی، شاهد بانو آفتابی و شهید فراست به ترتیب اول تا سوم شدند و آموزشگاه کوشا به مقام اخلاق دست‌یافت، یادآور شد: در مقطع متوسطه دوم دانش‌آموزان پسر، آموزشگاه‌های صحبت لاری، تیزهوشان شهید نصیری لاری و فنی کار و دانش اول تا سوم شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین