دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

از خیرین و فعالان اقتصادی صحرای باغ تجلیل شد

با حضور ریاست محترم شورای شهرستان جناب آقای مقیمی و مسئولین شهری و معتمدین و فرماندهی انتظامی و سپاهی و تجلیل از خیرین و نمایندگان خیرین و فعالان اقتصادی در…

با حضور ریاست محترم شورای شهرستان جناب آقای مقیمی و مسئولین شهری و معتمدین و فرماندهی انتظامی و سپاهی و تجلیل از خیرین و نمایندگان خیرین و فعالان اقتصادی در سالن سید محی الدین قتالی برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از صحرای باغ، در این جلسه مقیمی از برگزار کنندگان این جلسه تقدیر و تشکر نمود و همکاران خود در شورای شهر که در لباس شورایی به خلق خدا خدمت میکنند را نمونه بارز ایثار و از خودگذشتگی دانست. همچنین ایشان با اشاره به آیات قرآنی کار خیرین را کار خداپسندانه دانست و از همکاران خود تقاضای اهدا لوح و مدال زرین به این سروران نمود.
همچنین ایشان در آخر خواستار همکاری همه جانبه مسئولین و شهروندان عمادشهر با همکاران خود شد.

اسکندری شهردار عمادشهراز نحوه انجام پروژه ها از ابتدا تا کنون سخن گفت. ایشان همچنین از مردم عذر خواهی خود و شورای اسلامی در رابطه با پروژه گاز و …. را اعلام نمود.

ستاری رئیس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه ی سروران از تمامی کارهای خود و همکاران خود به تشکیل کمیته دانشجویی و کمیسیون های شورایی و یاوران شورا و تجلیل از بازنشستگان فرهنگی و ادارات دیگر و مراسمات مختلف از جمله جشن غدیر و هفته ی وحدت و…اشاره نمود. ‌‌همچنین ایشان گلایه های از مسئولین شهری و معتمدین را انجام داد. و تقاضای پیگیری در تصحیح صدور تعرفه برق واحدهای تجاری و همچنین پیگیری استقرار ادارات مختلف و همچنین وضعیت جاده ای بخش صحرای باغ و منتهی به شهر را به آقای مقیمی اعلام نمود. همچنین ایشان هر نمونه همکاری در راستای سربلندی بخش صحرای باغ با شوراهای سطح بخش را نیز بیان کرد.

تجلیل از خیرین و نمایندگان خیرین و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

خبرنگار: ستاری

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین