شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

شهید چمران لارستان به مصاف هیأت هندبال کردستان می‌رود

در هفته هشتم و آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان در سنندج به مصاف هیأت هندبال کردستان می‌رود. به گزارش میلاد لارستان، در هفته…

در هفته هشتم و آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان در سنندج به مصاف هیأت هندبال کردستان می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان، در هفته هشتم از دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان کشور روز جمعه ۸ دی‌ماه ۹۶ سه دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

در مهم‌ترین بازی‌های این هفته تیم صدرنشین شهید چمران لارستان در شهر سنندج مهمان تیم هیأت هندبال کردستان است.

تیم لارستانی که تا پایان نیم‌فصل نخست توانسته است با کسب ۱۰ امتیاز و برحسب تفاضل گل بهتر نسبت به حریفان با قهرمانی گام به دور برگشت این رقابت‌ها بگذارد باروحیه‌ای مضاعف به سنندج سفرکرده است.

تیم کردستانی نیز از مجموع ۷ مسابقه گذشته خود فقط ۴ امتیاز کسب کرده و بابیم و امید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی می‌رود.

در دیگر بازی این هفته نفت و گاز گچساران میزبان تیم هیأت هندبال اصفهان است، تیم گچساران با نیم‌نگاه به صدر جدول، بااحتیاط به مصاف بانوان شاهین‌شهری می‌رود که در هفته‌های گذشته توانسته‌اند با کسب نتایج مطلوب خود را به نیمه‌های جدول رده‌بندی برسانند. تیم اصفهانی در صورت کسب برد در این بازی می‌تواند علاوه بر داغ‌تر کردن رقابت‌های بالای جدول، با امید بیشتری پای به بازی‌های آینده بگذارد.

بازی پایانی این هفته را هیأت هندبال اصفهان و تأسیسات دریایی تهران انجام خواهند داد. تیم اصفهانی که در نیم‌فصل نخست نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند، در تلاش است تا از همین ابتدای نیم‌فصل دوم با کسب پیروزی خود را از رده‌های پایین جدول جدا کند. تیم تأسیسات تهران نیز که در هفته هفتم باتحمل شکست جایگاه نخست را از دست داد و به جایگاه سوم سقوط کرد، برای عقب نماندن از کورس قهرمانی نیاز به برد دارد.

به گزارش میلاد لارستان تا پایان هفته هفتم تیم‌های شهید چمران لارستان، نفت و گاز گچساران و تأسیسات دریایی تهران با ۱۰ امتیاز و برحسب تفاضل گل در جایگاه نخست تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین