چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری مسابقه مچ اندازی 80نفره در لارستان+اسامی

مسابقه مچ اندازی با حضور ۸۰ ورزشگار در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان یک دوره مسابقه مچ‌اندازی در مجموعه ورزشی شهید تسلیم شهر لار برگزار شد. در این…

مسابقه مچ اندازی با حضور ۸۰ ورزشگار در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان یک دوره مسابقه مچ‌اندازی در مجموعه ورزشی شهید تسلیم شهر لار برگزار شد. در این مسابقات ۸۰ ورزشکار راست و چپ‌دست با یکدیگر به رقابت پرداختند. شرکت‌کنندگان در مسابقات مچ‌اندازی لارستان از شهرهای خور، اوز، شیراز، گراش، خنج، سروستان و لار بودند. در پایان این مسابقات و در دسته جوانان چپ‌دست، وزن ۷۰- کیلوگرم امیرحسین برکتی از اوز، وزن ۸۰- کیلوگرم سینا اسماعیلی از اوز و وزن ۸۰+ حسین راست‌گو از خنج مقام‌های برتر را از آن خود کردند. در دسته بزرگ‌سال چپ‌دست در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد جلیلی از اوز، وزن ۶۵ کیلوگرم سیدمحسن سجادی از لار، ۷۰ کیلوگرم فرید جهان‌پور از خنج، ۷۵ کیلوگرم فاضل بیژن کوچی از خنج، ۸۰ کیلوگرم محمد افخمی از خور، ۸۵ کیلوگرم مجتبی قادری از خور، ۹۰ کیلوگرم سامان رنجبر از شیراز، ۱۱۰ کیلوگرم سعید قائمیان از اوز و ۱۱۰+ کیلوگرم علی قائدی از اوز مقام‌های برتر را به دست آوردند.

در دسته بزرگ‌سال راست‌دست در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد جلیلی از اوز، ۶۵ کیلوگرم حامد مقدسی از لار، ۷۰ کیلوگرم فرید جهان پور از خنج، ۷۵ کیلوگرم محمد هنرور از خور، ۸۰ کیلوگرم انور کهن‌سال از لار، ۸۵ کیلوگرم مجتبی قادری از خور، ۹۰ کیلوگرم سامان رنجبر از لار، ۱۱۰ کیلوگرم عباس بهمن‌پور گله زن از خنج، ۱۱۰+ جلال جمشیدی از لار به قهرمانی هر وزن دست یافتند. در دسته پیشکسوتان چپ و راست‌دست در وزن ۹۰+ کیلوگرم احمد روزبه از لار و محمود قادری از شیراز به ترتیب جایگاه‌های اول و دوم را به دست آوردند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۶:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین