شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

فرصت طلائی شهید چمران لارستان برای تثبیت صدرنشینی

در هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان تیم‌های صدرنشین و قعرنشین شهید چمران لارستان و بهمن بهبهان به مصاف هم می‌روند. به گزارش میلاد لارستان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر…

در هفته نهم لیگ برتر هندبال بانوان تیم‌های صدرنشین و قعرنشین شهید چمران لارستان و بهمن بهبهان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش میلاد لارستان، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور در قالب هفته نهم در روز جمعه ۱۵ دی‌ماه ۹۶ سه بازی در شهرهای اصفهان، تهران و لارستان برگزار می‌شود.

در نخستین بازی این هفته ۲ تیم شهرداری شاهین‌شهر و هیئت هندبال اصفهان دِربی استان اصفهان را برگزار می‌کنند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که هر ۲ تیم بازی نخست خود در هفته گذشته را با شکست پشت سر گذاشته‌اند.

در دیگر بازی این هفته، تیم قدرتمند و صدرنشین شهید چمران لارستان در یک بازی خانگی به مصاف تیم قعرنشین بهمن بهبهان می‌رود که تا پایان هفته هشتم حتی نتوانسته است در این فصل به یک پیروزی دست یابد. تیم لارستانی توانسته است در بازی رفت نماینده استان خوزستان را با نتیجه ۲۶ بر ۱۳ شکست دهد.

در بازی پایانی هفته دوم از دور برگشت این رقابت‌ها، تیم رده سومی تأسیسات دریایی تهران میزبان تیم هیئت هندبال کردستان است. این بازی به لحاظ ٖآنکه هر ۲ تیم نیاز به پیروزی و امتیاز کامل دارند از هیجان و استرس بالایی برخوردار است چراکه تیم پایتخت‌نشین تأسیسات در صورت قبول شکست جایگاه این تیم در بالای جدول دچار تزلزل می‌شود و از طرفی تیم کردستانی می‌کوشد تا با کسب امتیاز از بازی‌های خود، از خطر سقوط به دست پایین‌تر در امان باشد. تیم نفت و گاز گچساران در این هفته استراحت دارد.

به گزارش میلاد لارستان، تا پایان هفته هشتم این مسابقات تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۷۶ در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، تیم نفت و گاز گچساران با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۲۴ است و تأسیسات دریایی تهران نیز با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۴۶ در جایگاه سوم جدول ایستاده است.

همچنین تیم‌های شهرداری شاهین‌شهر با ۶، هیئت هندبال کردستان با ۴، هیئت هندبال اصفهان با ۲ و بهمن بهبهان بدون امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور ۷ تیم به‌صورت رفت‌وبرگشت در حال برگزاری است که تا پایان نیم‌فصل این رقابت‌ها تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان به قهرمانی دست‌یافت.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین