جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری مسابقات 8 جانبه فوتسال در صحرای باغ

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری مسابقات ۸ جانبه فوتسال در بخش صحراي باغ این شهرستان خبر داد. محمدحسن طیبی در گفت و گو با میلاد لارستان با…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری مسابقات ۸ جانبه فوتسال در بخش صحراي باغ این شهرستان خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با میلاد لارستان با تبریک پیشاپیش ایام‌الله دهه مبارک فجر و تأکید بر سالم‌سازی فضای تفریحی جوانان و نوجوانان اظهار داشت: آنچه باید نسبت به آن اهتمام داشت، ترویج فرهنگ صحیح استفاده از اوقات فراغت است.

وی از برگزاری مسابقات فوتسال  ۸ جانبه نوجوانان به ميزباني روستای هرمود از توابع بخش صحراي باغ لارستان خبر داد و افزود: این رقابت‌ها در سالن فرهنگي ورزشي «هرمود» برگزار خواهد شد.

این مسئول بابیان اینکه این مسابقات در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در گروه «الف» تیم‌های منتخب هرمود و زروان، گراش جوان، اميد خور و امواج براك باهم به رقابت می‌پردازند و در گروه «ب» تیم‌های اميد دشتي، انصار المهدی كورده، شهيد جعفريان كهنه اوز و توحيد كرمستج رو درروی هم قرار می‌گیرند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه بازی‌ها در یک روز برگزار خواهد شد، ادامه داد: این مسابقات صبح و عصر روز پنجشنبه ۵ بهمن‌ماه برگزار و در همان روز با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین