دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح ورزشگاه محبی گراش و پایان انتظار چندین ساله؛‌پیشرفت 90درصدی مجتمع منیری

مدير کل ورزش و جوانان فارس در آستانه فرا رسيدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي از افتتاح و بهره برداري از ۱۲۰ پروژه ورزشي در استان فارس خبر داده و…

مدير کل ورزش و جوانان فارس در آستانه فرا رسيدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي از افتتاح و بهره برداري از ۱۲۰ پروژه ورزشي در استان فارس خبر داده و اظهار داشت: مهمترین افتتاح مربوط به شهرستان گراش میباشد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومي اداره کل  ورزش و جوانان فارس ، حيدر علي کامياب  با بيان اين مطلب اظهار داشت : به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تعداد ۱۲۰ پروژه ورزشي شامل سالن چند منظوره ورزشي ، زمين چمن مصنوعي ميني فوتبال ، زمين چمن مصنوعي بزرگ و استاندارد ، خوابگاه ورزشکاران و استخر سرپوشيده که مراحل ساخت و احداث آن به پايان رسيده است اکنون آماده بهره برداري خواهد بود.

وي به مهمترين اين پروژه هاي ورزشي اشاره کرد و افزود: بزرگ ترين پروژه ورزشي سالن چند منظوره خير ساز توسط حاج زين العابدين محبي در شهرستان گراش است که در دهه مبارک فجر با حضور مسوولان کشوري و استاني به بهره برداري خواهد رسيد.
کامياب از پروژه بزرگ ورزشگاه منيري در لارستان ياد کرد و گفت : اين پروژه عظيم و منحصر به فرد که يکي از زيباترين و شيک ترين پروژ هاي ورزشي استان است و توسط خير ورزش يار حاج ناصر منيري ساخته شده است و در حال حاضر ۹۰ درصد عمليات اجرايي اين پروژه عظيم به اتمام رسيده که در آينده نزديک به بهره برداري مي رسد.

مدير کل ورزش و جوانان فارس خاطر نشان کرد: اين پروژه ها عمدتا در شهرستانها و بخشهاي استان شامل شهرستانهاي پاسارگاد ، جهرم ، خرامه ، خرم بيد ، خنج ، رستم ، سپيدان ، قيروکارزين ، کازرون ، کوار ، گراش ، لارستان ، لامرد ، ممسني ، مهر ، داراب ، سروستان ، شيراز ، فراشبند ، کوار مي باشند که به تناوب در ايام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي با حضور مسوولان کشوري ، استاني و محلي به بهره برداري خواهد رسيد.

دبير شوراي عالي ورزش استان همچنين اضافه کرد: با افتتاح و بهره برداري از اين پروژه ها بيش از ۱۴۰ هزار متر مربع به فضاهاي ورزشي استان اضافه خواهد شد که نقش موثري در افزايش سرانه ورزشي استان خواهد داشت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین