پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آتش سوزی مخزن مواد نفتی بندرعباس مهار شد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس آخرین جزییات آتش‌سوزی در مخزن ذخیره مواد نفتی غرب بندرعباس را شرح داد. حسن امینی زاده در خصوص آتش‌سوزی ظهر چهاشنبه…

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس آخرین جزییات آتش‌سوزی در مخزن ذخیره مواد نفتی غرب بندرعباس را شرح داد. حسن امینی زاده در خصوص آتش‌سوزی ظهر چهاشنبه در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندرعباس، افزود: در ساعت ۲۲ چهارشنبه شب آتش تحت کنترل آتش‌نشانان قرار گرفت و مهار شد.

 وی با بیان اینکه تلاش آتش‌نشانان جهت اطفای کامل حریق همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: عملیات جداسازی مواد اشتعال‌زا انجام‌شده و حریق به‌طور کامل مهارشده است اما پیش‌بینی می‌شود اطفای حریق تا پایان امشب ادامه داشته باشد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس اضافه کرد: در ساعت ۱۳:۰۹  (۴ بهمن) در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندرعباس آتش‌سوزی عظیمی رخ داد که منجر به فوت و مصدومیت چند نفر از کارکنان شد.  امینی زاده با بیان اینکه آتش‌نشانی بندرعباس با تمامی توان در این عملیات حضور دارد، اظهار کرد: تیم‌های آتش‌نشانی از مجتمع کشتی‌سازی و پالایشگاه نفت بندرعباس به همراه آتش‌نشانی بندرعباس در این عملیات حضور دارند.

 وی ادامه داد: تا ساعتی پیش، پیش‌بینی می‌کردیم عملیات اطفای حریق به پایان برسد اما به دلیل وزش باد و تغییر جهت آتش، عملیات اطفا زمان‌بر شده است. به گزارش میلادلارستان یه نقل از ایسنا  این مقام مسئول در پایان در خصوص پیش‌بینی زمان اطفا کامل این آتش‌سوزی، افزود: در صورت مهیا بودن شرایط دو تا سه ساعت دیگر این آتش سوزی مهار می ش

لازم به ذکر است در پی این آتش سوزی ستاد بحران دانشکده علوم پزشکی لارستان  در آماده باش کامل به سر می برد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین