چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در لارستان اکران شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لارستان گفت: فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم رشد برای دانش‌آموزان این شهرستان لارستان به نمایش درآمد. جعفر حمیدی  در گفت‌وگو با میلادلارستان اظهار داشت:…

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لارستان گفت: فیلم‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی فیلم رشد برای دانش‌آموزان این شهرستان لارستان به نمایش درآمد.

جعفر حمیدی  در گفت‌وگو با میلادلارستان اظهار داشت: هم‌زمان با سراسر کشور جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با اکران فیلم‌های برگزیده این جشنواره از آثار دانش‌آموزان ایران و جهان از ۳۰ دی تا ۴ بهمن‌ماه در سالن غدیر شهر لار و در سطح برخی از مدارس انجام شد. وی افزود: برای هر مقطع تحصیلی ۲۰ فیلم اکران و در مجموع ۶۰ فیلم برگزیده برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به نمایش درآمد.

این مسوول با ابراز خرسندی از استقبال گسترده دانش‌آموزان سه مقطع ابتدایی، متوسطه‌های اول و دوم از تماشای فیلم‌های اکران شده، اضافه کرد: هدف از اکران این فیلم‌ها، آشنایی دانش‌آموزان با دنیای هنر به ویژه هنر هفتم یعنی سینما و تلویزیون بود.

به گزارش فارس، جشنواره بین‌المللی فیلم رشد نام جشنواره‌ای سینمایی است که هر سال توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش ایران و دفتر تأمین رسانه‌های آموزشی این وزارتخانه برگزار می‌شود. این جشنواره یکی از قدیمی‌ترین جشنوارهٔ فیلم در ایران محسوب می‌شود که محور اصلی آن بررسی آثار علمی آموزشی با نگاه به امور درسی است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین