جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان صورت می‌گیرد

مصاف لارستان و شاهین‌شهر/جمعه ساعت 10 صبح

تیم شهید چمران لارستان در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور میزبان شهرداری شاهین‌شهر خواهد بود. به گزارش میلاد لارستان هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با انجام…

تیم شهید چمران لارستان در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور میزبان شهرداری شاهین‌شهر خواهد بود.

به گزارش میلاد لارستان هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور با انجام ۳ بازی در روز جمعه ۶ بهمن‌ماه از ساعت ۱۰ صبح در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

در نخستین بازی هفته دوازدهم، تیم نفت و گاز گچساران در یک بازی خارج از خانه به مصاف نماینده استان خوزستان در این رقابت‌های یعنی تیم بهمن بهبهان می‌رود. تیم بهبهان تاکنون در این مسابقات موفق به کسب پیروزی نشده و اگر خواهان ماندگاری در لیگ برتر است باید تمام بازی‌های خود را با بُرد پشت سر بگذارد.

در دیگر بازی این هفته، تیم مدافع عنوان قهرمانی یعنی شهید چمران لارستان که بنا به گفته سرمربی این تیم با ناداوری در هفته گذشته مغلوب تیم تأسیسات دریایی تهران شد و صدر جدول را از دست داد در یک بازی خانگی و در سالن تختی شهر لار از تیم شهرداری شاهین‌شهر میزبانی خواهد کرد. بازی دور رفت این ۲ تیم به سود تیم لارستانی تمام‌شده است.

در بازی پایانی این هفته، در سنندج تیم‌های هیات هندبال کردستان و هیات هندبال اصفهان رو درروی هم قرار می‌گیرند. تیم تأسیسات دریایی در این هفته استراحت دارد.

به گزارش میلاد لارستان، تا پایان هفته یازدهم تیم‌های تأسیسات دریایی با یک بازی بیشتر و ۱۸ امتیاز، نفت و گاز گچساران با ۱۶ امتیاز و شهید چمران لارستان با ۱۴ امتیاز به ترتیب جایگاه‌های نخست و سوم را در اختیاردارند و تیم های شهرداری شاهین‌شهر با ۱۴ امتیاز، هیات هندبال کردستان و هیات هندبال اصفهان با ۴ امتیاز و بهمن بهبهان بدون امتیاز در رده‌های چهارم تا هفتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین