پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان :

باید ناکامی لیگ را در اردن جبران کنیم/ تیم های غرب آسیا ضعیف نیستند

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان با بیان این که باید ناکامی لیگ را در اردن جبران کنیم تاکید کرد تیم های غرب آسیا ضعیف نیستند و نمی توانیم خود…

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان با بیان این که باید ناکامی لیگ را در اردن جبران کنیم تاکید کرد تیم های غرب آسیا ضعیف نیستند و نمی توانیم خود را از قبل ، قهرمان بدانیم.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه خبری ورزش بانوان، نشمین شافعیان پس از تساوی تیمش برابر نفت و گاز گچساران در هفته سیزدهم و ماقبل پایانی لیگ برتر هندبال زنان که به از دست رفتن شانس قهرمانی تیم لارستان انجامید اظهار کرد: بازی برابر نفت و گاز گچساران یک بازی پایاپای بود اما نتیجه تساوی به هیچ عنوان نمی تواند برای ما راضی کننده باشد. ما برای بقا در کورس قهرمانی به پیروزی نیاز داشتیم و نمی توانیم به خاطر این تساوی خوشحال باشیم.

وی افزود: در هفته پایانی شانسی برای قهرمانی نداریم اما در هر حال دوم شدن برای ما بهتر از سوم شدن است به خصوص این که اگر قرار باشد ۲ تیم آسیایی شوند بهتر است نایب قهرمان شویم تا این شانس را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان در پاسخ به سوالی در مورد تاثیر منفی حضور در مسابقات غرب آسیا بر نتایج این تیم در لیگ برتر گفت: ممکن است این موضوع کمی باعث بی انگیزگی در بین بازیکنان ما شده باشد. البته ما فکر می کردیم حضور در غرب آسیا برای بازیکنانمان بیشتر انگیزه و انرژی برای قهرمانی ایجاد کند اما متاسفانه این گونه نشد.

شافعیان تصریح کرد: امسال لیگ فوق العاده ای داشتیم و می بینید که لیگ به هفته آخر رسیده و هنوز تکلیف قهرمان مشخص نیست. توان بالای دو تیم تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران کار را برای ما سخت کرد گرچه لیاقت قهرمانی را داشتیم اما باید به سطح فنی و کیفی ۲ مدعی دیگر احترام بگذاریم. وی عنوان کرد: واقعیت این است که ذهنیت من از توان تیم شهید چمران بیش از چیزی بود که بازیکنان ما نشان دادند با این حال امیدوارم با عملکرد موفق در مسابقات غرب آسیا بتوانیم به نوعی ناکامی در کسب قهرمانی لیگ را به دست فراموشی بسپاریم.

سرمربی تیم هندبال شهید چمران لارستان تاکید کرد: تیم ما با ۴ مهره تقویت شده از تیم های تاسیسات دریایی و گچساران به مسابقات غرب آسیا در اردن می رود اما تیم های غرب آسیا ضعیف نیستند و قرار نیست ما خود را از حالا قهرمان مسابقات غرب آسیا بدانیم. شافعیان افزود:  قطر ، اردن و عراق تیم های خوبی هستند و با وجود این که هیچ شناختی از آن ها نداریم اما پیش بینی ما این است که بازی های سبکی در پیش نداشته باشیم. حرفی از قهرمانی نمی زنم اما  تلاش می کنیم با توجه به مهره های کمکی که جذب می کنیم برای بهترین نتیجه به میدان برویم.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین