جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رقابت 114 شطرنج باز در لارستان+اسامی برترین ها

با حضور ۱۱۴ بازیکن مسابقات شطرنج قهرمانی جام فجر در لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان، با حضور ۱۱۴ بازیکن مسابقات شطرنج قهرمانی جام فجر توسط اداره ورزش و جوانان و…

با حضور ۱۱۴ بازیکن مسابقات شطرنج قهرمانی جام فجر در لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان، با حضور ۱۱۴ بازیکن مسابقات شطرنج قهرمانی جام فجر توسط اداره ورزش و جوانان و هیأت شطرنج لارستان در محل سالن شطرنج دانشگاه آزاد اسلامی لارستان برگزار شد. در این مسابقات با حضور ۱۱۴ بازیکنِ دختر و پسر در رده‌های سنی زیر ۶ تا ۱۶ سال در ۹ جدول و در ۵ دور به روش‌های سوئیسی به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات در رده زیر ۶ سال امیرعلی فربودی مقام اول و پرنیا علوی دست یافتند. در رده زیر ۸ سال پسران به ترتیب عرفان سال افزون، امیرحسین تدینی، آریا حیدری به حائز مقام‌های برتر شدند و در همین رده سنی در بخش دختران  ساره خان‌دل، طناز محمدی اول و دوم شدند.

در رده زیر ۱۰ سال دختران غزل مرشدی و دینا مذاهبی به ترتیب اول و دوم شدند و در همین رده سنی در بخش پسران فربد فربودی، آریا اسماعیلی و رضا بهارستانی به ترتیب مقام‌های برتر را کسب کردند.

در رده زیر ۱۲ سال دختران فاطمه محسنی و غزل میری اول و دوم شدند و در همین رده سنی در بخش پسران محمدرضا ندیمی مقام نخست، امیرحسین نوازش‌پور مقام دوم و آرمین طالبی از آن خود کردند.

در رده زیر ۱۴ سال دختران مقام اول به یلدا محسنی رسید و مبینا معتمدی مقام دوم را به دست آورد و در بخش پسران به ترتیب آریا طالبی، محمد طلوعی و حسین یگانه جایگاه‌های برتر را کسب کردند.

در رده زیر ۱۶ سال پسران هم علی بردبار مقام نخست و احسان ناطقی دوم شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین