شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 10

لارستان، میزبان نخستین جشنواره ”فرهنگ شهروندی“+برنامه ها

نخستین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی ”فرهنگ شهروندی“ ویژه جنوب استان فارس که حاصل همکاری فرهنگسرای مرتضوی وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و پژوهش سرای دانش آموزی…

نخستین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی ”فرهنگ شهروندی“ ویژه جنوب استان فارس که حاصل همکاری فرهنگسرای مرتضوی وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و پژوهش سرای دانش آموزی لارستان با همراهی ادارات، ارگان ها و سازمان ها است از پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه با افتتاح نمایشگاه آثار هنری دانش آموزان در هنر سرای شهروند شروع به کار کرده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی جشنواره ”فرهنگ شهروندی“ در این جشنواره پس از برگزاری کارگاه های آموزشی سه ماهه، آثار هنری و ادبی در زمینه های فرهنگ قرآن، آموزه های دینی و نماز، فرهنگ کار و تولید و دوری از مصرف گرایی، حفاظت از آثار مادی و معنوی پیشینیان، فرهنگ سلامت، فرهنگ حفاظت از محیط زیست، فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، ورزش و جوانان، فرهنگ بهره گیری مناسب از فضای مجازی و شناخت آسیب های آن، فرهنگ راهنمایی و رانندگی و ترافیک و فرهنگ صرفه جویی و کنترل مصرف ثروت های عمومی تولید شده است.

در نمایشگاهی که به همین مناسبت برپا می شود، آثار هنری دانش آموزان مدارس جنوب استان فارس در قالب نقاشی، عکاسی، پوستر، تصویرسازی و کاریکاتور از روزهای ۱۲ تا ۱۹ بهمن ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در هنر سرای شهروند واقع در بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) به نمایش گذاشته می شود؛ در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی هنری در زمینه های عکاسی، کاریکاتور، فیلم سازی و پوستر از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار می شود.

کارگاه های آموزشی فرهنگی نیز با حضور کارشناسان ادارت و ارگان های مرتبط از روز ۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۳۰/۱۲ ظهر در فرهنگسرای مرتضوی برگزار می شود. همچنین، در این کارگاه ها، فیلم های منتخب جشنواره نیز هر روزه از ساعت ۱۱ اکران خواهد شد.

اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزی ”فرهنگ شهروندی“، ۱۹ بهمن ماه ساعت ۳۰/۱۸ در تالار وحدت برگزار می شود و در آن از برگزیدگان بخش های مختلف تقدیر خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین