شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دبستان سلمان فارسی در روستای علی آباد لارستان به بهره برداری رسید

با حضور فرماندار ویژه لارستان، دبستان سلمان فارسی در روستای علی آباد زاهد محمود لارستان به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه…

با حضور فرماندار ویژه لارستان، دبستان سلمان فارسی در روستای علی آباد زاهد محمود لارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت دهه پر فروغ فجر، دبستان سلمان فارسی با حضور فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولین شهرستان در روستای علی آباد زاهد محمود لارستان افتتاح شد.

در آیین افتتاح این آموزشگاه جلیل حسنی در سخنانی ضمن تبریک دهه فجر تصریح کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردن امکانات و زیرساخت ها به روستاها بخصوص روستاهای محروم و دور افتاده است.

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر اینکه وقتی زیرساخت ها در روستا آماده باشد، کمتر شاهد مهاجرت به شهر خواهیم بود و هزینه های رفتن به شهر هم کمتر می شود؛ افزود: در چنین شرایطی تا می توانیم بایستی برای روستائیان عزیز امکانات مهیا نماییم که انگیزه برای ماندن در روستا به وجود بیاید، لذا این موضوع فرصتی است برای مسئولین تا بتوانند از آن شرایط برای بهبود و رونق بخشی استفاده کنند.

یادآور می شود که این آموزشگاه در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۷۰ متر مربع شامل ۴ کلاس درس و یک سالن چند منظوره با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیر حاج محمد انور کارگر ساخته شده است.

در پایان با اهداء لوح سپاسی از طرف فرمانداری ویژه لارستان و بخشداری مرکزی از خدمات کریم زارع نماینده خیر این آموزشگاه تقدیر شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین