شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

مهمترین طرحهای افتتاحی در صحرای باغ چه بود؟

 چند طرح درمانی، مخابراتی و برق رسانی در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح شد همزمان با دهه مبارک فجر، چند طرح عمرانی، درمانی، مخابراتی و برق رسانی در بخش صحرای…

 چند طرح درمانی، مخابراتی و برق رسانی در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح شد همزمان با دهه مبارک فجر، چند طرح عمرانی، درمانی، مخابراتی و برق رسانی در بخش صحرای باغ لارستان با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ چندین طرح عمرانی، درمانی، مخابراتی و برق رسانی  با حضور جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان،  سید احمد قتالی امام جمعه عمادده، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی فرمانداری، احمد دلاور بخشدار صحرای باغ، دکتر کریمی رییس دانشکده علوم پزشکی ،اعضا مجمع خیرین سلامت شهرستان، شهردار واعضاء شورای اسلامی شهر عمادده، تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان، دهیاران و خیرین و قشرهای مختلف مردم، به ارزش ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در بخش صحرای باغ لارستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح طرح های مخابراتی بخش صحرای باغ  به ارزش یک میلیارد تومان شامل نصب ۳ دستگاه BTS   تلفن همراه در روستاهای دشتی و هرمود و شهر عمادده، ماهواره و آنتن تلفن ثابت و اینترنت های وب در روستای گاوبست با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان و پارک شادی عمادده در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان، از طرح های افتتاح شده در این بخش  بود.

افتتاح  ۴ واحد پانسیون پزشکان خیریه حاج عبدالواحد حبیبی در روستای باغ با زیربنای ۶۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان و بوستان ملت روستای خلور در زمینی به مساحت ۳ هکتار با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان ساخته شده توسط خیر عبدالرحمن کندوشی از دیگر طرح های افتتاح شده در صحرای باغ است.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دشتی را هم افتتاح کرد. این مرکز در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با زیربنای ۴۴۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان توسط خیر محلی آقای حاج عبداله عارف احداث شده است.

افتتاح ۲ واحد محل زیست پزشک در روستای دشتی با زیربنای ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و بهره برداری از روشنایی بلوار محمدی الهاشمی روستای هرمود  به طول ۱۵۰۰ متر و نصب یک دستگاه ۵۰ KVA  با اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیون تومان  همراه با نصب ۴۶ پایه فلزی و ۹۶ چراغ لاکپشتی از دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در بخش صحرای باغ لارستان بود.

همچنین کلنگ ساخت دهیاری روستای گاوبست و مسجد بلال عمادده  هم با حضور مسئولین شهرستان لارستان به زمین زده شد. ساختمان دهیاری گاوبست قرار است با زیربنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان و مسجد بلال عمادده نیز در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان توسط آقای محمد هیهات احداث گردد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین