جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
فرماندار ویژه لارستان:

عملکردآموزش و پرورش لارستان تحت تأثیر جریانهای سیاسی قرار نگیرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: عملکرد آموزش و پرورش شهرستان تحت تأثیر جریان های  سیاسی قرار نگیرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: عملکرد آموزش و پرورش شهرستان تحت تأثیر جریان های  سیاسی قرار نگیرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در مراسم معارفه معاون اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان ضمن تقدیر و تشکر از علی فولادی سرپرست سابق آموزش و پرورش و آرزوی موفقیت برای مهدی اسماعیلی رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان در سخنانی اظهار داشت: یکی از اولویت ها و یکی از راه های موفقیت جامعه کنونی، مدیریت زمان است، چرا که اگر ما نتوانیم مدیریت زمان را در برنامه ها، اقدامات و فعالیت های خودمان لحاظ کنیم، یقیناً در بقیة موضوعات هم با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: امروزه اگر هنرمدیریتی ما این باشد که در کنار تعلیم و تربیت و قبل از آنکه نسل جدید جوان و نوجوان ما از تکنولوژی و از ره آوردهای غربی نابجا استفاده کند و با تکنولوژی غربی آشنا شود، زودتر وارد شویم و جلو این استفاده غیر صحیح را بگیریم و تکنولوژی جدید را در راستای ارزشهای علمی، اعتقادی ، قرآنی، مذهبی و غیره ارائه دهیم،  مطمئناً تا سالیان سال دیگر افسوس آن را نخواهیم نخورد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بایستی از دوران کودکی، دانش آموزان را با تکنولوژی ایرانی اسلامی آشنا نماییم تا آینده سازان ما رشد کنند؛ افزود: خدا را شکر با همدلی و همراهی و فهم مشترک و با حمایت همه لایه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جهت معرفی رئیس جدید آموزش و پرورش در شهرستان تلاش شد که در نهایت آقای مهدی اسماعیلی انتخاب گردید.

حسنی از رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان خواست که تحت هیچ شرایطی نگذارد اصالت سازمانی، ماهیت شغلی و وجدان کاری ا ش بخصوص در حوزة فرهنگی آموزشی تحت تأثیر جریان های سیاسی قرار گیرد، البته یکی از جلوه های زیبایی که در منطقه لارستان بزرگ مشاهده می کنیم همین است که همه کسانی که با نگرش های مختلف در پست های مدیریتی شهرستان بوده اند به این موضوع توجه بیشتر داشته اند و ماهیت شغلی، وجدان کاری و اصالت سازمانی شان را فدای جریان های سیاسی نمی کنند.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: یقیناً آموزش و پرورش هم همینطور خواهد بود، چون  آموزش و پرورش، نماینده دولت و نظام در حوزه آموزشی و پرورشی است که بستر  ساز تعلیم و تربیت  برای آینده سازان این مملکت است، که امیدواریم نقش خودشان را خوب ایفا نمایند که باعث رونق، توسعه و بهینه سازی فرهنگ ارزشی ما را در عرصه های مختلف آموزشی بخصوص در مقاطع دوران ابتدایی و متوسطه اول شوند.

بیش از این نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان ، دکتر جمشید جعفرپور نمایندة مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی ، جمشیدی معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس، علی فولادی سرپرست سابق آموزش و پرورش و مهدی اسماعیلی رئیس جدید آموزش و پرورش لارستان نیز به ایراد سخن و گروه دانش آموزی  نیز به اجرای سرود پرداختند.

در پایان حکم دکتر مهدی اسماعیلی بعنوان رئیس جدید آموزش و پرورش لارستان به وی تقدیم و از زحمات علی فولادی سرپرست آموزش و پرورش لارستان با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد. مهدی اسماعیلی پیش از این رئیس مرکز جامع آموزش علمی کاربردی لارستان را به عهده داشت.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین