پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

تساوی استقلال لارستان و فاصله 6 امتیازی تا صدر جدول

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس تیم استقلال لطیفی لارستان برابر تیم پارسه مرودشت متوقف شد تا بدین ترتیب فاصله‌اش با صدر جدول به ۶ امتیاز افزایش…

در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس تیم استقلال لطیفی لارستان برابر تیم پارسه مرودشت متوقف شد تا بدین ترتیب فاصله‌اش با صدر جدول به ۶ امتیاز افزایش یابد.

به گزارش میلاد لارستان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس در هفته هجدهم، ۵ دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

در نخستین بازی هفته، پارسه شیراز با نتیجه ۲ بر یک مقابل میهمان خود یعنی فاروق مرودشت تن به شکست داد تا تیم صدرنشین فاروق به چهارمین پیروزی پی‌درپی خود طی هفته‌های اخیر دست یابد و فاصله‌اش را با تیم دوم جدول بیشتر کند.

در دیگر بازی این هفته، امیرکبیر نورآباد میزبان تیم فخاران کازرون بود که درنهایت توانست به نتیجه ۲ بر صفر حریف کازرونی خود را مغلوب کند تا همچنان برای کسب یکی از رده‌های بالای جدول امیدوار باقی بماند.

در سومین بازی این هفته، تیم خلیج‌فارس شیراز توانست در یک بازی خانگی با نتیجه پرگل ۴ بر یک برابر شریف بتن نورآباد به پیروزی برسد.

در دیگر بازی این هفته، استقلال لطیفی لارستان به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی که به شهر مرودشت سفرکرده بود، با نتیجه بدون گل برابر تیم پارسه این شهر متوقف شد تا ۲ امتیاز حساس را از دست بدهد. با این نتیجه فاصله تیم لارستانی با صدر جدول به ۶ امتیاز افزایش یافت تا بدین ترتیب در ۴ هفته پایانی این رقابت‌ها برای دستیابی به قهرمانی محکوم به کسب پیروزی باشد.

در بازی پایانی هفته هجدهم، تیم‌های پادنا میمند و فدائیان المهدی جهرم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. تنها بازی انجام‌نشده این هفته، بین تیم‌های پاس نی‌ریز و هلال‌احمر گراش بود که زمان برگزاری آن هنوز اعلام‌نشده است.

به گزارش میلاد لارستان، تا پایان هفته هجدهم تیم‌های گلستان فاروق مرودشت با ۴۰، استقلال لطیفی لارستان با ۳۴ و امیرکبیر با ۳۲ امتیاز رده‌های نخست تا سوم را در اختیاردارند و در نیمه دوم جدول تیم‌های پارسه مرودشت با ۱۵، پاس نی‌ریز با ۱۴ امتیاز و یک بازی کمتر و پادنا میمند با ۱۳ امتیاز در جایگاه‌های دهم تا دوازدهم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین