شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توقيف اتوبوس حامل پوشاك و تنباكو قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف انواع پوشاك و تنباكو قاچاق به ارزش يك میلیارد و ۲۰۰ ميليون ریال در آن شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان سرهنگ “حسين ديندارلو”…

فرمانده انتظامی لارستان از کشف انواع پوشاك و تنباكو قاچاق به ارزش يك میلیارد و ۲۰۰ ميليون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان سرهنگ “حسين ديندارلو” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش شبانه روزی و پایش خودروهای عبوری در محورهاي مواصلاتي، يك دستگاه اتوبوس را شناسايي و متوقف كردند.

وي افزود: در بازرسي از اين خودرو، ماموران موفق شدند يك هزار و ۷۴۰ ثوب انواع پوشاك و يك هزار و ۳۲۰ پاكت تنباكو ميوه اي قاچاق كشف كنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان يك میلیارد و ۲۰۰ ميلیون ریال برآورد شده است، اظهار كرد: در این راستا يك دستگاه خودرو توقیف و يك متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ديندارلو با اشاره به اینکه قاچاق از عوامل ناامنی اقتصادی است، تصریح کرد: تلاش براي مبارزه با قاچاقچیان کالا در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان است و با عوامل قاچاق به شدت و برابر قانون برخورد خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین