دوشنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هفته چهارم دي ماه 1383 -شماره 362(سيزدهمين سال)

 شايد برخي عزيزان، ديماه ۱۳۷۱ را به خاطر داشته باشند . در هواي سرد و باراني آن ايام شماره صفر ميلاد لارستان دكه لوازم‌التحرير‌هاي شهر و روستاي منطقه را پوشش…

 شايد برخي عزيزان، ديماه ۱۳۷۱ را به خاطر داشته باشند . در هواي سرد و باراني آن ايام شماره صفر ميلاد لارستان دكه لوازم‌التحرير‌هاي شهر و روستاي منطقه را پوشش داد و پس از يك دوره فترت چهل ساله كه از انتشار نشريات منطقه‌اي سپري مي‌شد، خرسندي زايدالوصفي براي خردمندان و فرهنگيان اين مرز و بوم فراهم ساخت.
با گذشت زمان و تبديل ماهنامه به دو هفته‌نامه و هفته‌نامه، اينك به ياري خداوند و مساعدت شما عزيزان و همشهريان اين مرز و بوم سيزده سال از آن زمان سپري شده و اين هفته‌نامه توانسته است در جاي جاي منطقه لارستان نفوذ كند و قد راست نمايد و عليرغم برخي معضلات و حتي كارشكني‌ها به فعاليت خويش تداوم بخشد .
بديهي است ياري خداوند تعالي، همراهي، همياري و همگامي عزيزان اهل قلم و بيدارگران عرصه فرهنگ،‌ اجتماع، اقتصاد و… موجب دلگرمي ما و وسيله رشد و اعتلاي فرهنگي منطقه خواهد بود.  هفته‌نامه ميلاد لارستان كماكان در خدمت‌گزاري و انعكاس به موقع دردها و گرفتاريها و يافتن راه چاره در خدمت همشهريان خواهد بود.         
 مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین