شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نبرد ایران و سوریه در هندبال بانوان غرب آسیا

در آخرین بازی از رقابت‌های هندبال بانوان کشورهای غرب آسیا، تیم شیهد چمران لارستان به مصاف تیم ملی سوریه می‌رود. به گزارش میلاد لارستان دومین دوره مسابقات هندبال بانوان قهرمانی…

در آخرین بازی از رقابت‌های هندبال بانوان کشورهای غرب آسیا، تیم شیهد چمران لارستان به مصاف تیم ملی سوریه می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان دومین دوره مسابقات هندبال بانوان قهرمانی کشورهای غرب آسیا با حضور ۶ تیم ایران، سوریه، قطر، لبنان، عراق و اردن به میزبانی کشور اردن در حال برگزاری است. این مسابقات از ۲۶ بهمن ماه آغاز و ۲ اسفندماه ۹۶ به پایان می‌رسد.

تا اینجای مسابقات تیم هندبال شهید چمران لارستان، نماینده کشور ایران در این رقابت‌ها توانسته تمامی بازی‌های خود را بدون تحمل حتی یک شکست، با پیروزی پشت سرگذارد و با ۸ امتیاز در صدرجدول قرار بگیرد.

بانوان هندبالیست لارستانی در بازی نخست با نتیجه ۴۳ بر ۸ عراق را گلباران کردند، تیم ملی لبنان را با حساب ۲۹ بر ۱۹ شکست دادند، برابر تیم ملی قطر با نتیجه ۳۸ بر ۱۶ به برتری دست یافتند و تیم ملی اردن میزبان با نتیجه ۲۸ بر ۱۵ را مغلوب کردند.

در بازی پایانی این مسابقات، تیم شهید چمران لارستان عصر امروز چهارشنبه ۲ اسفندماه ۹۶ به مصاف تیم ملی سوریه می‌رود که تا پایان روز پنجم ۳ بُرد و یک شکست را در کارنامه خود ثبت کرده است.

به گزارش میلاد لارستان تا اینجای مسابقات تیم ملی ایران(شهید چمرن لارستان) با ۸ امتیاز از ۴ بازی  تفاضل گل مثبت ۸۰ در صدرجدول ایستاده است، تیم‌های ملی اردن و سوریه با ۶ امتیاز از ۴ بازی و تفاضل گل مثبت ۲۱ در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند، تیم ملی قطر با ۳ امتیاز از ۴ بازی در رده چهارم قرار دارد، تیم ملی لبنان با یک امتیاز از ۴ بازی در جایگاه پنجم تکیه زده و تیم ملی عراق نیز بدون امتیاز در رده آخر جدول ایستاده است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین