سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 30

کاروان کتاب به دانشگاه علمی کاربردی لارستان رسید

دانشگاه علمی کاربردی لارستان میزبان کاروان کتاب این شهرستان شد. به گزارش میلاد لارستان مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان میزبان کاروان کتاب با  حضور مسئول بنیاد لارشناسی، معاون آموزشی حوزه…

دانشگاه علمی کاربردی لارستان میزبان کاروان کتاب این شهرستان شد.

به گزارش میلاد لارستان مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان میزبان کاروان کتاب با  حضور مسئول بنیاد لارشناسی، معاون آموزشی حوزه علمیه لارستان،اعضا شورای اسلامی شهر لار، مشاور فرماندار ویژه لارستان، مسئول مرکز رشد واحدهای فناوری لارستان، نویسندگان، چهره‌های فرهنگی جمعی از طلاب، اساتید و اهالی فرهنگ و ادب بود.

در این مراسم سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان ضمن خوشامدگویی و تکریم فعالیت فرهنگی اظهار داشت: در دنیای امروز برای اینکه به پیشرفت برسیم راهی جز توسعه فرهنگی نداریم و به صورت خاص باید به مقوله کتاب و کتاب‌خوانی پرداخته شود.

صفا فرجام با تأکید بر اینکه به تحقیق ثابت‌شده هیچ رسانه‌ای جای رسانه مکتوب و کتاب را نگرفته و نخواهد گرفت، افزود: بنابراین بایستی به طرق مختلف اهمیت موضوع را به همگان یادآوری کرد.

وی بابیان اینکه باید در محیط دانشگاه اساتید و در محیط دانش‌آموزی آموزگاران، دانشجویان و دانش آموزان را به مطالعه کتاب غیردرسی سوق دهند تا مطالعه غیراجباری و درسی جز لاینفک زندگی‌شان شود، تصریح کرد: از سوی دیگر مؤلفین نیز بایستی با نوآوری در ادبیات و طراحی کتاب هم‌نشینی با این دوست دیرین را جذاب کنند.

به گزارش میلاد لارستان، اعضای فعال کاروان کتاب به همت بنیاد لارشناسی و حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع)  باهدف ترغیب دانشجویان به فرهنگ مطالعه، بسته‌های فرهنگی کتاب را به کتابخانه زنده‌یاد هاشمی زاده مرکز طی مراسمی اهدا کرد.

منبع: روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین