سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 20

راهیابی «فیشور» لارستان به مرحله بعدی انتخاب روستای دوستدار کتاب

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: روستای فهلیان ممسنی برگزیده برگزیدگان جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران و روستاهای امامزاده بزم بوانات و فیشور اوز لارستان…

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، گفت: روستای فهلیان ممسنی برگزیده برگزیدگان جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران و روستاهای امامزاده بزم بوانات و فیشور اوز لارستان به عنوان روستاهای دوستدار کتاب در کشور معرفی شدند.

غلامرضا یوسفی نژاد افزود: این سه روستا از برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران که در تهران برگزار شد، هستند.

این مسئول اعلام کرد: روستای فهلیان شهرستان ممسنی به دلیل استمرار فعالیت‌های کتابخوانی با رأی هیئت داوران عنوان برگزیده برگزیدگان را در جشنواره معرفی عشایر و روستاهای دوستدار کتاب به‌ دست آورد.

وی ادامه داد:‌ همچنین روستاهای امامزاده بزم بوانات و فیشور اوز لارستان به دلیل ترویج فرهنگ کتابخوانی حائز رتبه شدند.

فراخوان چهارمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب آذر ۹۶ بود که بیش از ۱۳۰۰ روستای استان های کشور عملکرد خود را برای ترویج کتابخوانی و حمایت از دوستداران کتاب در بین عشایر و روستاها به دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کردند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرساله جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب را با هدف حمایت از اقدام های انجام شده در روستاها و پشتیبانی از پیشنهادهای ابتکاری در حوزه کتاب و کتابخوانی در روستاها و معرفی فعالیت های فرهنگی و ترویجی مرتبط با کتاب خوانی با مشارکت مردم و دستگاه های فعال در روستا برگزار می کند.

برگزیدگان چهارمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب همزمان با انتخاب چهارمین پایتخت کتاب ایران، هشتم اسفند معرفی می‌شوند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین