جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کاهش ۱۰۰ درصدی فوتی سوانح ترافیکی در لارستان

معاون درمان دانشکده از افزایش ۷۷ درصدی خدمات ارائه شده توسط اورژانس ۱۱۵ شهرستان و کاهش ۱۰۰ درصدی فوتی سوانح ترافیکی این مرکز، در ایام نوروز خبر داد. به گزارش…

معاون درمان دانشکده از افزایش ۷۷ درصدی خدمات ارائه شده توسط اورژانس ۱۱۵ شهرستان و کاهش ۱۰۰ درصدی فوتی سوانح ترافیکی این مرکز، در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان دکتر کبرزاده در مصاحبه با روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان عنوان کرد : با توجه به افزایش ۱/۶ درصدی سوانح ترافیکی جاده ای در نوروز ۹۷ نسبت به زمان مشابه سال گذشته ، توانسته ایم با راه‌اندازی پایگاه‌های جدید و تجهیز #آمبولانس های زمینی و هوایی مجموعه همچنين تلاش شبانه روزی پرسنل اورژانس ١١٥، خدمات بهتری ارائه داده و در سوانح رانندگی با کاهش ۱۰۰ درصدی آمار فوتی روبرو هستیم که این مهم جای بسی خرسندی است .

معاون درمان دانشکده در ادامه با اشاره به این نکته که طی دو سال اخیر، با راه اندازی اورژانس هوایی قادر به ارائه خدمات بهتر و سريعتر شده ايم افزود: تلاش همکاران ما در اورژانس هوایی، ۱۲ پرواز امدادی بالگرد را برای این عزیزان ثبت کرده که با اقدام به موقع موفق به انتقال ۱۲ بیمار به مراکز درمانی مجهز شدند.

این مسئول در انتها اذعان داشت: تلاش مدیریت و پرسنل مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان در افتتاح پایگاه های جدید ، تجهیز مراکز و آمبولانس ها با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و همت خیرین بزرگوار عرصه سلامت، در نوروز امسال قابل تقدیر است و امروز شاهد نتیجه زحمات و پیگیری های این عزیزان در بهبود و ارتقاء آمارهای ارائه شده این مرکز هستیم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین