پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

افزایش تخت های بخش nicu بیمارستان امام رضا(ع) لارستان

تعداد تخت های بخش مراقبتهای ویژه نوزادان بیمارستان لار از ٧ تخت به ۱۱ تخت افزایش یافت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان…

تعداد تخت های بخش مراقبتهای ویژه نوزادان بیمارستان لار از ٧ تخت به ۱۱ تخت افزایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان اکبرزاده با اشاره به افتتاح و راه اندازی بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان در سال گذشته اذعان داشت: به دلیل پوشش جمعیتی بالا و ارائه خدمات درمانی گسترده در جنوب استان فارس و قسمت‌هایی از شمال استان هرمزگان، راه اندازی این بخش به عنوان یکی از نیازهای اساسی منطقه محسوب می شد.

 معاون درمان دانشکده در ادامه با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای خانواده هایی که مجبور به اعزام #نوزادان_نارس خود هستند، افزود: با توجه به افزایش آمار زایمان‌های زود هنگام و تولد نوزادان نارس، همچنین هزینه های جانی و مالی برای خانواده هایی که در چنین شرایطی قرار می گیرند، ما را بر آن داشت تا با هدف ارتقاء شرایط موجود و ارائه #خدمات بیشتر مانع از اعزام نوزادان به دانشگاه‌ها و شهرستانهای همجوار شویم.

وی در انتها با اشاره به حمایت مسئولین دانشکده و #خیرین گرانقدر از بخش درمان گفت: حمایتهای صورت گرفته از سوی مسئولین و خیرین در بحث نیازسنجی های درمانی منطقه همیشه یاری گر ما بوده و امیدواریم در آینده ای نزدیک هم خبرهای خوشی در حوزه گسترده درمان برای مردم گرانقدر منطقه داشته باشیم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین