جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5
در درخواست های مردمی جدید میلاد لارستان بخوانید:‌

از کیفیت کالای بومی تا آشغال درمانگاه تامین اجتماعی و چراغ تاکسی در شب

بخش دیگری از درخواستهای مردمی در ادامه آورده شده است. میلاد لارستان حسب وظیفه و تا حد امکان در اعلان و بیان مشکلات و پیگیری آنها به مسئولان تذکرات لازم…

بخش دیگری از درخواستهای مردمی در ادامه آورده شده است. میلاد لارستان حسب وظیفه و تا حد امکان در اعلان و بیان مشکلات و پیگیری آنها به مسئولان تذکرات لازم را ارائه می دهد.  در حال حاضر سامانه پیگیری مشکلات مردمی با  شماره ۲۰۰۰۳۰۰۰۰۵۰۰۰۰ در خدمت شما می باشد. ضمن پوزش از تاخیر پیش آمده در ارائه درخواست های مردمی (به علت شلوغی کارها در بروزرسانی سایت) اولین بخش مشکلات مردمی در سال ۹۷ را در ادامه می توان مرور نمود. قابل توجه مسئولین محترم

۱)‌در خصوص کیفیت کالاهای لارستانی جهت امکان رقابت با دیگر کالاها باید اولا کالاهای لارستانی كيفيت لازم راداشته باشد مثلا دستمال كاغذي لطافت و ضخامت اجناس مشابه خود را داشته باشد. دراين صورت قطعا هر لارستاني كالاي لارستاني را خريداري خواهدكرد. ثانيا چون اكثر مردم خريدهاي خود را از فروشگاههاي بزرگ انجام می دهند لذال ازم است اداره صنعت معدن و تجارت و توليدكنندگان پي گيري كنند كه اين اجناس درفروشگاهها ي بزرگ سطح شهرستان به فروش برسد ولي متاسفانه كالاهاي لارستاني در اين فروشگاهها عرضه نمي شود.(قابل توجه اداره صنعت معدن تجارت و فروشندگان و تولیدکنندگان کالای بومی)

۲)‌ درپياده رو روبروي پاساژ هلال مهر دو مجسمه روبروي هم نصب شده و در آن زنی با مقنعه و مانتوشلوار را نشان داده است. اين خودالقای اين مطلب نيست كه چادر مخصوص خانم هاي مسن است وجوان ها بايدمانتو شلوار بپوشند؟ خواهشمند است خودمان فرهنگ چادر را حذف نکنیم…آن هم در لارستان؛‌ ميلاد لارستان لطفا در این خصوص  قلم بزند. (قابل توجه شهرداری لار،‌ متولیان فرهنگی و روابط عمومی میلاد لارستان)

۳)‌ باسلام مسير مسكن مهر به طرف فلكه امام رضا(ع) از فلكه آب نياز به اصلاح مسيردارد. ماشين ها يا بايد قسمتي از مسير را خلاف بروند و يا راهي طولاني را طی نمایند.(قابل توجه اداره مسکن و شهرسازی جهت پیگیری موضوع)

۴)  از سمت دهكويه دو پيچ پي در پي وجود  دارد كه اداره راه تابلو زده و در آن خطرواژگوني اعلام نموده. خواهشمند است در صورت امکان ایمنی این مسیر را بهتر نمایید(قابل توجه اداره کل راه وشهرسازی لارستان)

۵) ضمن تقدیر از شهرداری لار به منظور رنگ آمیزی دیوارهای شهر،‌ لطفا با کسانی که دیوارهای سطح شهر را محل تبلیغ خود می نمایند برخورد نمایید. (قابل توجه شورای شهر لار جهت مصوب نمودن قانون شهری)

 

۶)‌ لطفاجهت رفع مشكل جاده خور به شهرك صنعتي اقدام نماييد اين جاده باريك، بدون چراغ وعلامت بوده و  خطرناك ميباشد(‌قابل توجه شرکت شهرکهای صنعتی و اداره کل راه و شهرسازی لارستان)

 

۷) درمانگاه تامين اجتماعي لارستان توسط خيرمحترم بنا شده وتوسط دولت راه اندازي شده ولي شهرداري لار براي جمع آوری آشغال و زباله های آن اقدامی نمی کند.(قابل توجه شهرداری لار)

 

۸) خواهشمند است در طول شب تاکسی ها چراغ بالای ماشین خود را روشن نمایند تا تشخیص ماشین شخصی از تاکسی میسر گردد(قابل توجه سازمان تاکسیرانی لار به منطور تذکر موضوع به تاکسی رانان)

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین