جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

صف طولانی در پمپ بنزین های شهر لار/مردم نگران نباشند

در پی اعتصاب کامیون داران، صف طولانی در پمپ بنزین های شهر لار به وجود آمده است. به گزارش میلاد لارستان، از دیروز یکم خرداد، اعتصاب سراسری کامیون‌داران در کشور…

در پی اعتصاب کامیون داران، صف طولانی در پمپ بنزین های شهر لار به وجود آمده است.

به گزارش میلاد لارستان، از دیروز یکم خرداد، اعتصاب سراسری کامیون‌داران در کشور شروع شده و ترس از کمبود سوخت مردم را به جایگاه‌های سوخت کشانده است؛ اما فعلا مشکلی برای توزیع سوخت وجود ندارد.

بررسی‌های میدانی خبرنگار میلاد لارستان حاکی از آن دارد روال توزیع سوخت در جایگاههای سطح شهر لار با وجود ترافیک و صف طولانی به شکل عادی در حال انجام است.

این اعتراضات طبق فراخوان و هماهنگی قبلی در استان فارس آغاز شده است و رانندگان علت این اقدام خود را ثابت بودن کرایه ها، افزایش قیمت بیمه ها، عوارض اتوبان ها، کمیسیون بالای باربری ها، هزینه بالای تعمیرات و قیمت بالای لوازم یدکی خودرو ها بیان می کنند.

 

پیگیری میلاد لارستان:

مقامات مسئول اطلاع داده اند که تاکنون لحظه ای سوخت رسانی در سه شهرستان لارستان،‌ خنج و گراش متوقف نشده و روال عادی ارائه خدمات به مردم وجود دارد. مسئولان ناحیه سوخت لارستان از مردم درخواست نموده اند که بدون هیچ نگرانی مثل روزهای عادی از خدمات جایگاه های سوخت رسانی استفاده نموده و به پمپ بنزین ها هجوم نیاورند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین