جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید فرماندار ویژه لارستان از هتل رستوران سنتی اوز

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از هتل رستوران سنتی اوز بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از هتل رستوران سنتی اوز بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز، از هتل رستوران سنتی اوز بازدید کرد.

 فرماندار ویژه لارستان در حاشیه بازدید از این هتل سنتی و زیبا، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت هتل، این هتل سنتی  را، یک هتل منحصر به فرد در منطقه دانست و اظهار داشت: قطعا هتل رستوران سنتی اوز رونق گردشگری را بدنبال دارد.

حسنی تصریح کرد: از آنجا که صنعت گردشگری یکی از پررونق ترین و درآمدزاترین صنایع جهان است با برنامه ریزی درست و زیرساخت های مناسب چون هتل، اقامتگاه، کمپینگ، سفره خانه و… می توان برای جذب گردشگران برنامه ریزی به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه هتل رستوران سنتی با هدف ترویج سنت های اصیل ایرانی به میزبانی از مسافران و گردشگران می پردازند، یاداور شد: در دنیای مدرن امروزی چنین مکان های سنتی به خوبی می توانند انتقال دهنده فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله ایرانی- اسلامی به نسل کنونی باشند و مردم ما را با تاریخ کهن ایران زمین آشنا نمایند.

لیلا عزیزیان مدیر هتل رستوران سنتی اوز نیز گفت: این مجموعه دارای ۲۰ اتاق در یک هزار متر مربع فضا که در آن اتاق خواب های ۲ و ۳ تخت و مجهز به ۸ سوئیت همراه با سرویس بهداشتی و حمام، کافه کتاب، کافه سینما، کافه کودک، کافه عکاسی، رستوران، قهوه خانه سنتی و غیره با ظرفیت اقامت برای ۱۰۰ نفر و ظرفیت پذیرائی از ۳۰۰ نفرمی باشد، که در جنوب استان فارس کم نظیر است.

وی هدف از مرمت و احیاء این مجموعه را جذب گردشگران داخلی و خارجی دانست و از همه مسئولین شهرستان و بخش خواست که جهت رونق این هتل وی را یاری کنند.

وی اضافه کرد: ساختمان این هتل که منزل قدیمی آقای بهروزیان است، متعلق به دوران صفویه و قاجاریه می باشد، که تا به امروز در این زمینه برای مرمت، بازسازی و خرید تجهیزات آن بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که بازسازی این هتل همچنان ادامه دارد.

مدیر هتل رستوران سنتی اوز بیان کرد: این رستوران در راستای رونق گردشگری، اشتغال زایی و ایجاد زیرساخت برای رفاه حال گردشگران ومسافران راه اندازی، که زمینه اشتغال ۵۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم کرده است.

عزیزیان در پایان تاکید کرد: هتل رستوران سنتی اوز، ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مهمانان، مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۸:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین