شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

حسینیه خيرساز ثامن الائمه(ع) لار افتتاح شد

در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، علی اصغر علی پور معاون فرمانداری، روحانیون، معتمدین،…

در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار، علی اصغر علی پور معاون فرمانداری، روحانیون، معتمدین، خیرین و قشرهای مختلف مردم، حسینیه ثامن الائمه (ع) کنار بازار امام خمینی(ره) شهر لار افتتاح شد.

به گزارش ميلادلارستان  به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در این مراسم جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در سخنانی از حاج یوسف منتظری خیر ساخت این حسینیه تقدیر و تشکر کرد. وی افزود: کسانی که در راه ساخت مساجد و حسینیه ها و در راه عمران و آبادانی جایگاهی که محل پیوند قلوب مردم با خدا است، قدم بر می دارند و زمینه و بستری را فراهم می کنند تا مردم به راحتی و در آسایش و آرامش در چنین فضای ملکوتی و معنوی با خالق خویش ارتباط برقرار کنند، علاوه بر اینکه اجرشان در دنیا و در آخرت محفوظ است، آیندگان نیز آنها را تحسین می کنند.

حسنی ادامه داد: تأثیرگذاری این مرکز دینی تا زمانی که تاریخ و زندگی برقرار است، جریان خواهد داشت، چون رفتار نیک و اعمال عبادی که در این اماکن مذهبی انجام می گیرد، قطعا به نسل های آینده هم انتقال می یابد و در کنار این اقدام ، حتی نسلی که قرن ها و سال های آینده باز از این فضای معنوی استفاده می کند، همچنان ثواب خیر ساخت این بنای ارزشمند، بیشتر و بیشتر می شود و نام نیکش جاودانه در تاریخ خواهد ماند که یقیناً زبان ما قاصر خواهد بود از چنین اقدامات بزرگ خیرین.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه خیرین محیط فیزیکی و سخت افزاری را به نحو مطلوب ایجاد کرده اند؛ بنابراین محتوا سازی و استفاده مفید از آن، وظیفه ماهاست؛ تاکید کرد: امیدواریم این حسینیه علاوه بر محل عبادت مردم، مرکز فعالیت های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی و حتی فعالیت های علمی باشدکه این خود می تواند به رشد و توسعه ی شهرستان ما برای رسیدن به کمالات انسانی کمک کند و اگر در این مسیر قرار گرفت، قطعا زمینه ی رشد و تعالی خودمان هم در زمینه مادی و هم در ابعاد معنوی انشاء الله بیش از پیش میسر می شود.

پیش از این نیز حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لار به ایراد سخن پرداخت.

گفتنی است حسینیة ثامن الائمه(ع) شهر لار کنار بازار امام خمینی(ره) قرار دارد و در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر مربع با زیربنای ۱۶۳۰ متر مربع در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال توسط خیر لاری آقای حاج یوسف منتظری احداث شده است. در این محل همچنین ۲ خانه عالم، قرائت خانه، سرویس بهداشتی و غیره نیز وجود دارد.

در پایان از طرف امام جمعه و فرماندار از خیر این مجموعه و کسانی که در احداث این حسینیه تلاش کرده بودند، با لوح سپاسی تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حسینیه خيرساز ثامن الائمه(ع) لار افتتاح شد”

  1. ناشناس گفت:

    از بدعت های جدید در مساجد که از مسجد نبی شروع شد همین مبل و صندلی های کنار دیوار هست که اکثرا هم برای خواص هست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین