جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 28 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

یک کشته و یک مصدوم در واژگونی خودرو نیسان به دره 100 متری

️ بعد از ظهر روز گذشته با سقوط نیسان به دره سفید بوم روستای دهکویه، تکنسین های پایگاه اورژانس جاده ای این روستا جهت امدادرسانی فوری به محل اعزام شدند….

️ بعد از ظهر روز گذشته با سقوط نیسان به دره سفید بوم روستای دهکویه، تکنسین های پایگاه اورژانس جاده ای این روستا جهت امدادرسانی فوری به محل اعزام شدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روایط عمومی مرکز فوریت های پزشکی لارستان،‌مسعود حاجی رجبی رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان در تشریح این خبر گفت : ساعت ۱۸:۲۷ و در پی اعلام گزارشی مبنی بر انحراف از جاده یک دستگاه خودرو نیسان و به دنبال آن سقوط در دره ۱۰۰ متری سفید بوم دهکویه، بلافاصله نزدیکترین آمبولانس از پایگاه دهکویه به محل اعزام شد.

وی در ادامه افزود : پس از طی مسیر صعب العبور و با رسیدن تکنسین ها به محل حادثه، طی ارزیابی به عمل آمده از مصدومین، متاسفانه راننده در دم جان باخته و مصدوم دیگر نیز که از ناحیه ی قفسه ی سینه به شدت آسیب دیده بود، پس از ثابت سازی مورد درمان قرار گرفته و اقدامات اولیه پیش بیمارستانی برای وی انجام شد.

حاجی رجبی با اشاره به این نکته که به دلیل سقوط در دره ای عمیق امدادرسانی با مشکل روبرو بوده اذعان داشت: مسیر انتقال مصدوم تا آمبولانس مسافتی طولانی بود که تکنسین های حاضر در محل ضمن انجام اقدامات اولیه او را از ته دره به بالا و سپس به بیمارستان امام رضا (ع) لار انتقال دادند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “یک کشته و یک مصدوم در واژگونی خودرو نیسان به دره 100 متری”

  1. سعید گفت:

    رانندگان عزیز تو رو خدا احتیاط کنید که مشکلی برای خودتون و خانواده عزیزتون پیش نیاد.مقررات راهنمایی و رانندگی رو حتما”رعایت کنید.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین