شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

معرفی تیم های برتر مسابقات والیبال جام رمضان لارستان+عکس

تیم والیبال سایپا یدک استوار لار قهرمان مسابقات لیگ برتر جام رمضان لارستان شد
به گزارش دبیر هیئت والیبال لارستان این دوره از مسابقات یادواره زنده یاد فاضل راستی لاری (پایابی) از تاریخ ۹۷/۰۲/۲۷ در سالن شهداء اداره ورزش و جوانان لارستان به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند.

تیم والیبال سایپا یدک استوار لار قهرمان مسابقات لیگ برتر جام رمضان لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان این دوره از مسابقات یادواره زنده یاد فاضل راستی لاری (پایابی) از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۷ در سالن شهداء اداره ورزش و جوانان لارستان با حضور ۶ تیم در قالب لیگ برتر( رسمی) و ۶ تیم در قالب لیگ یک (محلات) در سالن شهداء اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد.

تیم های لیگ برتر(رسمی) شامل، تیم والیبال سایپا یدک استوار لار، تیم والیبال شهید سرورزاده لار، تیم والیبال هفت برکه گراش، تیم والیبال المپیک سده، تیم والیبال شهداء منصور آباد، تیم والیبال هایپر فاله بستک و تیم های لیگ یک (محلات) شامل، تیم والیبال شهید فتحی لار، تیم والیبال شهید مختار لار، تیم والیبال آرمین لار، تیم والیبال بسیج منصور آباد، تیم والیبال امید فراه افغان و تیم والیبال وحدت پروان افغان بود که هر ۲ گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند.

در ادامه از هر گروه دو تیم به فینال راه پیدا کردند که تیمهای شهید فتحی لار و بسیج منصور آباد از گروه لیگ یک ( محلات ) و و تیمهای سایپا یدک استوار لار و المپیک سده از گروه لیگ برتر ( رسمی ) باهم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات تیم های والیبال سایپا یدک استوار لار، المپیک سده و شهداء منصور آباد در قالب مسابقات لیگ برتر لارستان جایگاه های نخست تا سوم را از آن خود کردند و در گروه لیگ یک نیز تیم های والیبال بسیج منصور آباد، شهید فتحی لار و آرمین لار حائز رتبه های برتر شدند.

بازیکنان برتر این دوره از مسابقات نیز علی فرامرزی نسب، مجید قهرمانی، خلیل قهرمانی و سجاد خرمی همگی از تیم سایپا یدک استوار لار، امین قره محمدی، حسین قاسمی، علیرضا آبدروا و اسماعیل گل محمدی از تیم منصور آباد، حمید شمشیری، کامبیز ابراهیمی و ایمان امام قلی از تیم المپیک سده و سید عرفان کشفی از تیم شهید سرورزاده لار برگزیده شدند.

در مراسم اختتامیه تیم ها و بازیکنان برتر و داوران این مسابقات جایزه خود را بصورت مدال و جام دریافت کردند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین