جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دانشکده علوم پزشکی لارستان به دانشگاه ارتقاء یابد

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لارستان تصریح کرد: از مسئولین انتظار داریم تا با توجه به حضور خیرین و ظرفیت های موجود در منطقه در زمینه ارتقای دانشکده علوم پزشکی لارستان…

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لارستان تصریح کرد: از مسئولین انتظار داریم تا با توجه به حضور خیرین و ظرفیت های موجود در منطقه در زمینه ارتقای دانشکده علوم پزشکی لارستان به دانشگاه تلاش نمایند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان منصور محتاجی در آئین کلنگ زنی احداث ساختمان «پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی قلب و عروق» و «مهمانسرای دانشکده علوم پزشکی» اظهار کرد: تلاش مسئولین در مجمع خیرین سلامت شهرستان این است که بهداشت و درمان منطقه را به سطح قابل قبولی برای مردم برسانیم .

وی افزود: بر خود لازم می دانیم تا به گونه ای عمل کنیم که تمام مردم منطقه حتی در دورترین روستاها از خدمات بهداشتی درمانی مناسبی برخوردار شوند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت لارستان تصریح کرد: از مسئولین انتظار داریم تا با توجه به حضور خیرین و ظرفیت های موجود در منطقه در زمینه ارتقای دانشکده علوم پزشکی لارستان به دانشگاه تلاش نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دانشکده علوم پزشکی لارستان به دانشگاه ارتقاء یابد”

  1. ناشناس گفت:

    تا زمانیکه لار انتخابهای درست نداشته باشد و مسئولین دلسوز نداشته باشد همین آش است و همین کاسه .دانشگاه کیلویی چند .تو اداره دانشکده موندند.یک رشته لیسانس بهمون اضافه نشده .توقع دانشگاه دارین .دانشگاه که فقط ساختمان و سنگ و گچ نیست کلی نیروی خبره و هیئت علمی و رشته های مختلف می خواد .که اینا اصلا دنبالش نیستند . پرسنل و پزشکای بیمارستان کلی مطالبات دارند .کمبود نیرو موج میزنه و با این ساختمانها مردم هم توقع رسیدگی بیشتر دارند .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین