سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

مسابقات « رفاقت مهر» در شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت این جمعیت گفت: مسابقات “رفاقت مهر” یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این طرح است. به گزارش…

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت این جمعیت گفت: مسابقات “رفاقت مهر” یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این طرح است.

به گزارش میلاد لارستان غلامحسین تجلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت توسط جمعیت هلال احمر استان فارس اظهار داشت: این طرح در ۴ محور آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی – اجتماعی و مذهبی از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به هر یک از محورهای این طرح گفت: در محور بشردوستانه برنامه‌هایی از قبیل مسابقات رفاقت مهر برگزار می‌شود که ابتدا به صورت استانی و با حضور تیم‌های شهرستان‌ها است و پس از آن تیم منتخب استان در مسابقات کشوری شرکت می‌کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: در این مسابقات که هر ساله برگزار می‌شود، جوانان ۱۸ تا ۲۹ سال شرکت می‌کنند و در زمینه کمک‌های اولیه، حمل، اسکان و زبان انگلیسی به رقابت می‌پردازند.

تجلی بیان کرد: شرکت در برنامه‌های کوهنوردی، جنگل‌نوردی و اردوهای مرتبط بخش دیگری از فعالیت‌های محور بشردوستانه است.

وی با اشاره به دیگر محورها عنوان کرد: در محور آموزشی شرکت‌کنندگان در زمینه امداد، پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی و غیره آموزش می‌بینند همچنین در محور مذهبی و مناسبتی نیز بسته به اعیادی که در مدت اجرای طرح است، برنامه‌هایی با حضور شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: در محور فرهنگی نیز اموری مانند اهدای خون و شرکت در کاروان‌های نیکوکاری در نظر گرفته شده که کاروان‌های نیکوکاری اغلب در نقاط محروم اجرا می‌شود.

تجلی با بیان طرح اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان از ۱۲ سال تا ۲۹ سال است، بیان کرد: استقبال از این طرح بسیار مطلوب است به گونه‌ای که در سال گذشته در محور آموزشی ۸ هزار نفر، در محور بشردوستانه هزار نفر، در محور فرهنگی ۸۰۰ نفر و در محور مذهبی ۱۰ هزار نفر شرکت کردند که این تعداد غیر از اعضای جمعیت هلال احمر است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین