پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

کمبود معلم در مناطق جنوبی فارس با جذب سرباز معلم جبران می‌شود

رئیس اداره برنامه‌‌ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش فارس گفت: نزدیک به ۱۰ درصد از کمبود معلم در مناطق محروم جنوب استان فارس از طریق جذب سرباز معلم جبران می­‌شود….

رئیس اداره برنامه‌‌ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش فارس گفت: نزدیک به ۱۰ درصد از کمبود معلم در مناطق محروم جنوب استان فارس از طریق جذب سرباز معلم جبران می­‌شود.

فرشاد حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به جذب ۲۶۰ نفر به عنوان سرباز معلم برای تدریس در سال تحصیلی ۹۷- ۹۸ اظهار داشت: این میزان نزدیک به ۱۰ درصد از کمبود معلم را تامین می­‌کند که اغلب در مناطق محروم جنوب استان به کار گرفته می‌شوند.

حیاتی از افزایش ۵۰ نفری اختصاص سرباز معلم به استان فارس نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: نزدیک به ۶۰ درصد از این نیروها در مقطع ابتدایی و پس از آن در رشته­‌های فنی و سایر رشته‌ها به کار گرفته می­‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی سربازان جذب شده به این منظور، دارای مدرک کارشناسی هستند، افزود: بیشتر موارد به تحصیل در رشته­‌های آموزش و پرورش ابتدایی، علوم تربیتی، روانشناسی و یا رشته‌­های فنی پرداخته‌­اند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش وپرورش فارس با رد شایعاتی مبنی بر استخدام سرباز معلم­‌ها در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: این افراد صرفا برای تدریس در واحدهای آموزشی به کارگرفته می‌شوند و استفاده از آنها دربخش‌های اداری آموزش و پرورش ممنوع است.

حیاتی همچنین از برگزاری یک دوره آموزش بدو خدمت در شهریور ماه برای سربازان جذب شده به منظور افزایش سطح کارایی آنان خبر داد و تصریح کرد: در این دوره پس از دوره آموزش نظامی برگزار وبه نیرو­های جذب شده روش­‌ها و فنون تدریس آموزش داده می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین