جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

دهم تیر پایان مهلت قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای

مهلت بخشودگی جرائم بیمه‌ای پنج روز دیگر به پایان می‌رسد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت:پایان مهلت قانون بخشودگی جرائم…

مهلت بخشودگی جرائم بیمه‌ای پنج روز دیگر به پایان می‌رسد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت:پایان مهلت قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب دهم تیر است و کارفرمایان تنها پنج روز دیگر فرصت دارند تا با مراجعه به شعب تامین اجتماعی و ارائه درخواست از مزایای این قانون استفاده کنند.

عبدالکریم نباتی افزود: کارفرمایانی که جرائم بیمه‌ای آن‌ها مربوط به قبل از ۲۹ اسفند سال ۹۵ است، و در حال حاضر هم رابطه بیمه پردازی آن‌ها با سازمان تامین اجتماعی برقرار است، مشمول قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب هستند.

نباتی گفت: بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب شامل کارفرمایان کارگاه‌های معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی است و همه شعب این سازمان در کشور آماده پاسخگویی به کارفرمایان در خصوص این قانون هستند.

وی افزود: به کارفرمایان توصیه می‌شود استفاده از این قانون را به روز آخر موکول نکنند و قبل از پایان مهلت تعیین شده به شعب تامین اجتماعی برای تعیین تکلیف بدهی خود مراجعه کنند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین