پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

نجات جان دختر جوان لارستانی در پی مسمومیت دارویی

پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار موفق به نجات جان دختر جوان در پی مسمومیت دارویی شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشکده در…

پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار موفق به نجات جان دختر جوان در پی مسمومیت دارویی شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشکده در پی مراجعه دختر جوان با کاهش سطح هوشیاری و ضربان قلب نامنظم به بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) لارستان، بلافاصله تیم درمانی مستقر در این بخش به سرعت وارد عمل شده و با تشخیص مسمومیت این بیمار اقدامات لازم را انجام دادند.

دکتر اکبرزاده پزشک مسئول تیم حاضر بر بالین این جوان ضمن تشریح اقدامات انجام شده افزود: دوز بالای داروی قلبی که این بیمار مصرف کرده بود باعث شد شدت مسمومیت در وی بسیار زیاد باشد که پس از انجام مراحل اولیه و تثبیت وضعیت، به تشخیص تیم درمانی ، او را به بخش مراقبت های ویژه منتقل کنند تا ضمن بستری در این بخش، مراحل تکمیلی درمان آغاز گردد.

وی در ادامه گفت: مراقبت های ویژه این جوان در بخش ICU اثر بخش بود و با تکمیل روند درمان احتمال ایست قلبی به دلیل مسمومیت کاملا مرتفع گردید. بنابراین پس از گذشت دو روز و با تشخیص پزشک معالج به بخش داخلی منتقل شد.

معاون درمان دانشکده اذعان داشت: درصد بالایی از مسمومیتهای ناشی از این داروی قلبی با دوز بالا باعث مرگ و میر می شود که خوشبختانه با سرعت عمل کادر درمانی و تشخیص به هنگام دختر جوان از مرگ حتمی نجات یافت .

این مسئول با اشاره به شرایط جسمی تثبیت شده این جوان گفت: بعد از بهبودی و اطمینان از وضعیت مطلوب، این بیمار از بیمارستان ترخیص شد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین