سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 50

اعتبارات عمرانی لارستان به طرح های نیمه تمام اختصاص می یابد

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اعتبارات عمرانی لارستان به طرح های نیمه تمام اختصاص می یابد، گفت: سرکشی به روستاها می تواند رافع بسیاری از مشکلات و درخواست های…

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه اعتبارات عمرانی لارستان به طرح های نیمه تمام اختصاص می یابد، گفت: سرکشی به روستاها می تواند رافع بسیاری از مشکلات و درخواست های روزمره مردم باشد.

 به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در بازدید از روستای کاریان که باهدف بررسی و رفع مشکلات مردم این روستا انجام گرفت، افزود: حضور مسوولان دستگاههای اجرایی در میان مردم یک وظیفه است.

وی ادامه داد : بررسی مشکلات مردم از نزدیک به ویژه در مناطق روستایی، بسیار اهمیت دارد و امیدواریم با همکاری مردم و مسوولین مشکلات اساسی مرتفع شود.

فرماندار ویژه لارستان گفت: همه دستگاههای اجرایی شهرستان و بخش باید تلاش کنند با رفع مشکلات مردم در این مناطق ،جلوی مهاجرت را بگیرند.

حسنی با بیان اینکه اعتبارات عمرانی شهرستان به طرح های نیمه تمام اختصاص می یابد؛ گفت: با توجه به بودجه سال جاری شهرستان، اجرای طرح های نیمه تمام که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، در اولویت فعالیت های عمرانی قرار می گیرد.

فرماندار ویژه لارستان یادآور شد: با بازدید های صورت گرفته ازسطح روستا و گزارشات واصله مبنی بر گازرسانی، آبرسانی، احداث سد و دیگر مشکلات مطرح شده توسط مردم، حل این مشکلات در دستور کار دفتر نماینده، فرمانداری و بخشداری قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در لارستان با بیان اینکه بودجه دولت محدود است و بایستی مسئولین برای حل مشکلات روستاها به دنبال جذب اعتبارات از مرکز استان باشند و این مهم را  به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند، گفت: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات در این راستا باید استفاده شود و ما نیز در این زمینه کمک خواهیم کرد.

معاون استاندار فارس در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه اداره کل راه و شهرسازی لارستان با توجه به اقدامات و برنامه هایی که در حال اجرا دارد، مطمئنا بسیاری از مشکلات حوزه راه و جاده در آینده نزدیک مرتفع خواهد شد که این برای منطقه نوید بخش است.

پیش از این نیز مسائل و مشکلات روستای کاریان توسط صدیقی از معتمدین محلی  و جمعی از مردم ارائه شد.

همچنین دکتر جمشید جعفرپور نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، داوود شفیعی بخشدار جویم، مهندس باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان نیز پاسخ های مقتضی را بیان نمودند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین