جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

طرح افزایش تعداد نمایندگان به صحن مجلس می‌رود

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اعلام کرد که طرح افزایش تعداد نمایندگان به صحن مجلس می‌رود. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس،‌ اصغر سلیمی  تصریح کرد: کلیات و جزئیات طرح…

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اعلام کرد که طرح افزایش تعداد نمایندگان به صحن مجلس می‌رود. به گزارش میلادلارستان به نقل از فارس،‌ اصغر سلیمی  تصریح کرد: کلیات و جزئیات طرح افزایش تعداد نمایندگان در کمیسیون به تصویب رسیده لذا به صحن ارایه می‌شود و پس از چاپ نمایندگان می‌توانند تا ۱۰ روز پیشنهادات خود را ارایه کنند. رایزنی‌هایی هم با رئیس مجلس شورای اسلامی انجام گرفته تا مباحث مالی طرح هم حل شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد نمایندگان موافق طرح افزایش تعداد نمایندگان هستند و تنها در مورد دو حوزه انتخابیه اختلاف نظر وجود دارد که قرار است این مسئله هم مرتفع شود.

وی افزود: طرح قانون جامع انتخابات نیز در دستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد، دولت در فرصتی که داشته لایحه جامع انتخابات را به مجلس ارایه نکرده است، لذا این طرح در هفته آتی در دستور کار قرار می‌گیرد. این طرح در کارگروه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس و شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفته است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “طرح افزایش تعداد نمایندگان به صحن مجلس می‌رود”

  1. شهرونداز تهران گفت:

    در ابن طرح برای استان فارس یکنفر فقط به حوزه شیراز اصافه میشود

  2. گ. گ گفت:

    باید یک نماینده هم به جنوب فارس اختصاص یابد بدین صورت که حوزه جدید با نام حوزه گراش، خنج و قیروکارزین با جمعیت ۱۷۰ هزار نفر ایجاد شود. لارستان هم یک نملینده داشته باشد و برای همیشه اختلافات و رقابت های سمی و مهلک در منطقه پایان پذیرد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین